Hvilke stelleprodukter har dere kjøp?

Lyestine92

Flørter med forumet
Aner virkelig ikke hvilket merke vi skal velge da det er ett hav av ulike sorter. Har prøvd å lese litt bak for å se hva som er i de ulike kremene, oljen og såpene, men det er så mye jeg ikke vet hva er.

Jeg har ingen erfaring selv, men etter hva jeg har lest av andre så er Dr Greve veldig bra. Jeg har handla noen salver i det merke, håper det er bra:)

Til dusj/bad. Til sår rumpe bruker vi bepanten - den eneste kremen som hjelper på gutten vår.

Bruker natusan og rema1000.

Kjøpt dr greve babyolje, bepanthen og inotyol, aselli og dermica babycream :) klar for det meste da hehe :D

Til badevannet bruker vi balneum hermal og til sår stump bruker vi weleda calendula nappy cream eller inotyol. Vi har også miniderm til å smøre dersom huden er veldig tørr og oljebad ikke hjelper. Ellers bruker vi bare tørre engangskluter til å vaske ved bleieskift, og våtservietter kun når vi er på farten. Har også babyolje fra nøytral som jeg bruker på engangsklutene dersom stumpen er veldig sår og jeg ikke vil "gnikke" for mye

Dr greve sine produkter er vi veldig fornøyde med. Bruker også rema1000 sine produkter og er fornøyde med de. Bruker initiyolkrem til sår rumpe.

Ved bleieskift så er det tørrkluter som vi har vann på. Kremet, da bruker vi Bephanten og Inotyol (tror det er sånn det skrives) til sårhet.
Bruker Natusan ved bading av babyen. Brukte det på storesøster og funket fint :) men det beste er å bare bruke vann!

Vi har også kjøpt Weleda etter tips, men vet jo ikke siden jeg ikke har testet det selv enda. :) Har kjøpt både olje og salve i det merket, og en økologisk uparfymert pudder. Hørt at man kan bruke potetmel, men tenker at det blir en litt upraktisk pakning...

Natusan baby wash, purelan til rumpa, Inotyol hvis rumpa er sår (ikke åpne sår). Bepanthen er også fin :) Natusan olje, noen dråper i vannet. Eller massere med olje etterpå for kos og avslapning.
Tørre engangskluter eller vanlig vaskeklut med vann. Våtservietter kun på farten, men kan og ha vann på engangskluter og putte i en brødpose og ta med i stelleveska. Sår stump og våtservietter er ikke en god kombo.

Bruker natusan og libero i kremer, zinksalve og olje. Til sår rumpe bruker vi aselli sårsalve hvis det er veldig sårt, potetmel hvis det er bare litt!

Her har vi kjøpt inn over 40 frottékluter som ligger klart i stellekommoden. I to farger, noen til kropp og noeb til stumpen. Takk for tips ellers hadde vi nok gått i våtserviettfella.

Back
Topp