Hvilke støvler har du

ORIGINAL: brownie*

svarte hunter[:)]
er nesten nødt å ha støvler når man bor på regnfulle vestlandet[8D] hva går dere som ikke bruker støvler i når det pøsregner og må vasse igjennom flere cm med vann ute da?

Så mye regner det aldri her..Ikke så mye at det er flere cm med vann ute i allfall [8D] Går som regel i mine vanlige adidas joggesko :p

ORIGINAL: Metemor

Ilse Jacobsen støvler.. Love them [:)]

Jeg har noen knæsj limegrønne vikingstøvler [8D]

esprit støvler, sorte med hvit skrift og regndråper[:)]

Jeg har noen fra aigle, litt for trange i leggen, men forhåpentligvis passer de perfekt når jeg er ferdig med slankingen

Jeg har lave enkle forete i sort med grå/hvite sirkler på. De er fra B&Co eller noe sann. 

Har noen praktiske grønne med snøring fra sportsbutikken som jeg har hatt i mange år.. [:)]

Bruker ikke ofte støvler da, blir så klamt.. Så her er kun støvler til bruk for å leke med ungene ute, og da trenger jeg ingen jålestøvler. [:D]

Jeg har ett par hunter støvler, men de bruker jeg ikke så mye, for de strammer så rundt leggene.... Har også ett par HH med for inni, som jeg bruker i dette herlige Vestlandsværet[:D]

ORIGINAL: *Joha*

Har Ilse Jakobsen. Liker dei godt. 

ORIGINAL: _ChubbiNøff_

Har et par moods of norway støvler [:)]

hvordan er de i strl??[:)]

De er litt jentete? Kan jeg si det? Haha. De er litt smalere over foten, og "trangere" over leggen enn andre støvler. Utenom det er de helt vanlige i størrelsen [:D]

Har sett noen Moods of Norway støvler som jeg skal kjøpe meg, men akkurat nå har jeg Ilse- ikke de med knyting. Høye, svarte med sånn sølvspenne på siden.

ORIGINAL: Annicken

ORIGINAL: _ChubbiNøff_

Har et par moods of norway støvler [:)]

hvordan er de i strl??[:)]

de va kule =) ligger de på i pris da =)? litt farge på, d liker jeg =)

Mener de kostet enten 799 eller 899 [:)]

elsker når spørsmålet " hvilken støvler har du" kommer , og apekattene som ikke har støvler svarer hvor stygt det er.

Jeg likte ikke støvler før, men hallo hvor praktisk det er! Så no har eg kjøpt meg hunter støvler.. fine og tørre bein!

Høge svarte Illse Jacobsen[:)] Super fornøyd! Så e dei faktisk ganske fine syns eg..Hate egentli støvla, men disse like eg[:D]

Støvler er veli utgangspunktet ikke veldig pent, men har forelsket meg helt i mine høye brune Ilse Jacobsen!!

Gleder meg til det blir litt slapsete ute, så jeg kan gå med de hele tiden [:D]

ORIGINAL: Bymusa

Jeg har noen fra aigle, litt for trange i leggen, men forhåpentligvis passer de perfekt når jeg er ferdig med slankingen

De er veldig fine:-)

Sorte Ilse Jacobsen [:)]

Har litt lyst på lilla![:D]

Back
Topp