Hvilke støttemedisiner hjalp deg å holde på graviditeten?

Løven93

Elsker forumet
Himmelbarn
Jeg har hatt to MAer på rad nå i uke 7. Har ingen barn fra før. Skal til gynekolog imorgen. Hva bør jeg spørre gynekolog om å sjekke? Jeg har gått på progesteron, men det hjalp ikke.

Har dere noen gode historier? Hvilke medisiner har dere gått på/går på? Og hvorfor?

Jeg har hatt to MAer på rad nå i uke 7. Har ingen barn fra før. Skal til gynekolog imorgen. Hva bør jeg spørre gynekolog om å sjekke? Jeg har gått på progesteron, men det hjalp ikke.

Har dere noen gode historier? Hvilke medisiner har dere gått på/går på? Og hvorfor?
Kan ha noe med disen progrestron, første gang fikk jeg bare 100mg. Det hjalp null.
Selv om det var mange årsaker til at det ikke lykkes for oss.
Men årsaken til at vi lykkes er ikke bare medisiner så kan ikke gi deg en god oppskrift.
Men når vi fikk satt inn fryst embryo, gikk jeg på østrogen×3 (pga styrt syklus da produserer en ikke østrogen), 800mg progrestron og en tabelett blodfortynnende.

Jeg hadde 3 SA på rad, fikk deretter progesteron og blodfortynnende. Da satt neste med en gang og er 26+1 i dag ❤️
Det skal også sies at jeg seponerte en medisin som jeg gikk på, denne medisinen hadde reproduksjonstoksisitet som en bivirkning. Så er litt vanskelig å si hva som faktisk hjalp i mitt tilfelle.
Men jeg kommer til å ønske progesteron og blodfortynnende neste graviditet også.

Tok først en sånn kur for ubalanse i underlivet, så progrestonstøtte de 12 første ukene. Hadde da 2 MAbak meg

Back
Topp