Hvilke størrelse bruker de nå ?

augustblomst

Glad i forumet
Og hvor gamle er de? Tulla mi er 5 mnd og en uke. Bruker både 62 og 68. vi Skal på på helsestasjon til uka å veie, det er alltid spennende. Noen som allerede har vært å veid rundt 5 mnd?

Her er han 4 mnd og snart 2 uker, bruker str 68, men 74 i pysj... Vokser altfor fort!! Skal på 5 mnd kontroll om 2 uker.. :-)

Her er han 3,5 mnd. Bruker 68 i det meste, men 74 i noen bodyer.

Knøttet ble 3 måneder på fredag og bruker 68, har kanskje litt 62 som passer enda og bruker 74 i noen få plagg. Han var 6800 g og 64 cm for en uke siden, lenge til noe 5 måndersveiing her ;)

Her bruker vi stort sett 68 nå men fremdeles noe 62 som passer. Snuppa er 3 1/2 mnd.

vi bruker 62 men mest 68. 5,8 kg og tre og en halv mnd. Tiden går så fort og klærne blir så fort for små! :)

Bruker str 62 nå,men regner med det ikke er mange ukene før vi må over på 68:)
Ble 4mnd igår,men vet ikke helt hvor tung og lang han er nå,tenkte å ta en veierunde til uka eller neste uke.

gutten min er 4 mnd i morgen og bruker nå litt 56 og mest 62. Han er 6100 gram og 59 cm lang..

Snuppa mi er 3,5 mnd og bruker fortsatt noen bodyer i str 56, ellers går det meste i 62! 5300 gr og 59 cm for snart 2 uker siden

68 på tulla mi her. Hun er 4 mnd idag og vi skal på kontroll imorgen
Var 6660 g og 62,5 cm på 3 mndskontrollen.

Snuppa vår ble født sent i august, så hun er ikke fylt fire mnd enda. Men vi er på god vei mot str 74. 62 ble lagt vekk for noen uker siden og jeg ser at 68 ikke kommer til å vare så veldig mye lenger...

Vi bruker mest 68. Ingenting 62 som passer enda tror jeg, det er i så fall bukser. I heldresser bruker vi 74. Ungene mine har lange rygger og korte bein, så bodyer blir for korte i lengden før de blir for trange, mens bukser blir for små i midjen før de blir for korte.. :) Men stort sett 68. Har pakket bort 62 og tatt frem 74.

stortsett 68, men har tatt fram noe 74 å . er 5mnd neste uke

Bruker for det meste str. 68, men noe i 74. Han ble 5 mnd den 9.januar.

Da har jeg pakket vekk størrelse 68 i dag. Vi rakk ikke bruke alt engang! Vokser som ugress tuppa her... 

Ser nå at 68 synger på siste vers, og det er ikke så rart for han er nå 68 cm lang... Så her går det mest i 74.

Vi hadde fem måneders kontroll den 13. jan, og da var han nettopp blitt 5 mndr. Han veide 8,5 kg!

Back
Topp