Hvilke spm...

*p!nk smile*

Forumet er livet
Hvilke spm kan jeg stille i babyboken som jeg lager til mitt gull??[:)]

Feks: Når sparket jeg for første gang??[;)]

Noen kjekke spm som jeg kan svare på som er gøy å se tilbake på i ettertid[:D]

SETTER PRIS PÅ LITT HJELP...

Push[:D]

Når kjente pappa spark for første gang
Første UL
Eh ja.. Hadde så mange når jeg skulle lage sånn selv, men nå er det gone!

ORIGINAL: lindaen

Når kjente pappa spark for første gang
Første UL
Eh ja.. Hadde så mange når jeg skulle lage sånn selv, men nå er det gone!

Notert[;)]

Sleng inn alle spm dere kommer på...blir glad for alle forslag[:D]

Når smilete jeg ordentlig for første gang, hva min første tur/reise var, åssen var jeg den første dagen hjemme, hva smakte jeg på først og hvem holdt meg på mitt første hjemmebesøk....

*tenketenke*[:D]

ORIGINAL: ~Mini~

Hvem var de første som fikk vite om (den kommende) babyen. Hva sa pappa'en ad han fikk vite det

Hvilke navn ble vurdert, hvorfor valgte dere navnet

Sang(er) du eller pappa'en sang til babyen når h*n lå i magen

Takk[:D]

Når fødselen er over burde du skrive ned ting som skjedde da, fort gjort å glemme[;)] Også er det de vanlige: Første smil, første gang jeg lo, prøvde å snu meg, løftet hodet, krabbet, begynte å reise meg..

Kan også slenge med : mitt første bad, første "venn", mitt første hjem, kjæle dyr osv.. [:D]

Også greit å skrive ned gavene man får f.eks, om man tar vare på de til ungen blir stor glemmer dere ikke hvem som ga hvilken bamse osv..

ORIGINAL: Rebecca85

Når fødselen er over burde du skrive ned ting som skjedde da, fort gjort å glemme[;)] Også er det de vanlige: Første smil, første gang jeg lo, prøvde å snu meg, løftet hodet, krabbet, begynte å reise meg..

Kan også slenge med : mitt første bad, første "venn", mitt første hjem, kjæle dyr osv.. [:D]

Også greit å skrive ned gavene man får f.eks, om man tar vare på de til ungen blir stor glemmer dere ikke hvem som ga hvilken bamse osv..

Flott..takk[:D]

Back
Topp