Hvilke spillkonsoller har dere?

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Hvilke spillkonsoller har dere?

Vi har nesten for mange, vi har:
- PS 1
- PS 3
- Wii
- Xbox One

I tillegg har vi en gaming PC og diverse nettbrett med apper

Vi har Xbox one, gaming pc, en Panasonic toughpad, noen forskjellige pads. Har egentlig to Xbox 360, men de har vi lånt bort. Har vel en ds et eller annet sted.

Ønsker oss wii u, og nes også

Solgte nettopp en 3ds

Hadde en Wii og Xbox 360 , de ble en del av eksen sitt innbo :P

Wii, WiiU, Xbox one, Switch og 2 gaming-pcer. Planen er at Wii og WiiU skal selges, for jeg synes ikke det er nødvendig å ha så mange. Ikke bruker vi dem heller.

PS2, PS3, PS4, Wii, Switch, XBOX X One, Steam Link og tre gaming PCer. Den ene PCen og xboxen kunne vi klart oss uten synes jeg. :p

Vi har wii og playstation (aldri i bruk noen av dem), og Nes (den bruker vi) :happy:

Vi har.... ingen.
Har en iPad og litt spill på Apple TV :)

Har en switch (storebror sin, sparte opp penger selv), en playstation 2 eller 3, en xbox 360. Kjøpt brukt.
Ungene har egne ipader de har spart til.

Aldri kjøpt noe av det nytt annet enn den storebror kjøpte seg.

Ps4 og en gaming pc.

PS3, xbox 360, nintendo wii og xbox one. Kun sistnevnte som er koblet opp, de andre støver ned i et skap. Også har jeg en gaming-pc.

Mannen har ps4 og nintendo switch i stua som blir brukt. 14-åringen har ps4 og xbox 360(?). I tillegg har vi helt sikkert en foreldet konsollpark på boden, typ ps2, ps3, wii, kanskje noen flere. Men de er ikke i bruk.
Pluss at vi har den første nintendoen da. Den er mannen fornøyd med (min gamle fra da jeg var barn). Men den får vi ikke brukt pga manglende oppkoblingsmulighet til tv'n vår.

Har ett par Nintendo ds av den gamle typen. Jeg elsker dem. Guttungen har ps4, også står det en gammel wii å støver ned en plass.
Ønsker meg nintendo nes. Noen som vet hva disse koster nå?

Har ett par Nintendo ds av den gamle typen. Jeg elsker dem. Guttungen har ps4, også står det en gammel wii å støver ned en plass.
Ønsker meg nintendo nes. Noen som vet hva disse koster nå?
Vet at elkjøp hadde disse kopiene med innebygde spill til i underkant av 500kr nå ved Black Friday, vet ikke nå. Men du er kanskje ute etter god, gammeldags der man kjøper spillene utenom? :happy:

3stk ps4
2 stk ps3
Nintendo NES
2 iPad
Xbox

Ligger nok noen DSer i en skuff og psp

Ps 2
Ps 3
Xbox 360
Diverse nettbrett
Wii
Stasjonær Gamingpc