Hvilke spørsmål?

Lyh

Glad i forumet
Septembermødre <3
Novemberbarna 19
Ved første svangerskapskontroll, er det nok mykje ein tenker ein skal spørre om. Men om eg ikkje har det nedskrevet, blir halvparten gløymt.. Eg har problem med fordøyelsen og skal derfor blant anna, spørre om råd til det..

Hva er det du lurer på? Har du nokon spørsmål du veit du skal stille? xsmile9
 
Ikke egentlig.. Ikke så lenge siden jeg hadde første svangerskapskontroll forrige graviditet :p tar bare med meg papiret derfra og får dem til å kopiere med ny dato
 
Skal spørre jordmor hvilke forventninger jeg kan ha til dette svangerskapet, med tanke på hvilke "plager" jeg hadde forrige gang... Ellers tror jeg ikke det er noe spesielt jeg trenger å spørre om...
 
Jeg har ingen aning om hva jeg bør spør om:eek:
Jeg har en del problem med luft og smerter i magen, så blir nok å høre om det. Ellers vet jeg sambo har en del ting han ønsker svar på av en profesjonell:happy:
 
Lurer egentlig ikke på noe spesielt, spørr alltid om ordinær ultralyd da, om når den blir osv :hilarious: så snakker vi litt om nei mat for gravide. Så spørr jeg alltid om de plagene jeg har er normale, og det er de som regel:confused005
 
Jeg blir nok å forhøre meg om ul. Ellers vet jeg ikke om det er noe mer. Tror mannen min kommer til å skrive ned spørsmål i blokka si å spørre masse akkurat som sist. :rolleyes:
 
Lillegutt på 2,5 år er jo ganske propell til tider, og hvis jeg ligger på mage eller rygg er han lynkjapp å sette seg oppå meg og hoppe.. Er jo vanskelig av og til å spå at det vil skje, så jeg lurer litt på hvor risikabelt det er mtp lille i magen.. enn så lenge er det vel ikke så stor fare, men etter hvert skal man vel være mer forsiktig. Så jeg lurer vel litt slikt generelt ifht han lille (som jo er over 15 kg) som gjerne vil bæres mye i perioder og som innimellom sparker og styrer hvis vi ligger i senga eller i sofaen (ikke av vondskap da, men sånn typisk tøysing og leking).
 
Back
Topp