Hvilke sminke artikler bruker du?

Til hverdag:  Maskara og kajal, evt. litt rouge...

Til fest:  Mascara, kajal, øyenskygge, leppestift, pudder, rouge.

Bruker kun maskara fra Gosh e ikke så flenk te og smink mæ så det blir med det,noen som har tips og råd ang sminking[:)][:)]

til hverdags: øyebrynsblyant, lipgloss og noen ganger mascara

til fest: akkurat det samme som til hverdags, men oxo litt kajal og øyenskygge

sminker meg ikke hver dag.. men når jeg skal ut og sånn tar jeg på maskara og en streif med rouge, og litt blyant på brynene om jeg husker det.

Til fest er det vel maskara og litt skygge eller eyeliner, litt sånn klin i trynet jeg ikke klarer å skrive, og rouge.

Hverdags: mascara, øyebrynspenn, øyebrynsfikser, concealer, foundation, lipgloss, solpudder og av og til øyeskygge og primer!
Fest: eyeliner i tillegg! [:D]

Hverdags: Mascara og øyebrynspenn

Fest: Rouge, øyeskygge, mascara og øyebrynspenn

Er avhengig av sminke, har sminket meg siden jeg var 10, å før så var jeg ekstrem så helt jæ.... ut, men sånn etterhvert som jeg er blitt litt mer voksen har jeg fått litt teken på det[8D].
Jeg makter ikke å gå uten- føler meg så fæl[:'(], føler jeg ser kjempe ustelt og sliten ut, og det har jeg ikke lyst til for jeg er ikke det.

Hverdags: Foundation, solpudder, bruker brun øyenskygge på brynene og somregel også på øyelokkene[:D] og mascara. Trenger heldigvis heller ikke vippetang.

Til fest: det samme bare litt mer[:)]

Til hverdag: Pudder, øyenskygge, øyenbrynsblyant, maskara, vippetang (avhengig!), rouge.

Til fest:   Det samme, pluss evt. foundation og lipgloss.

Jålete, jeg? Neeeeei...[:D]

Til hverdag:  Øyenskygge 4 nyanser, mascara. Det blir jo to tilsammen (er jo 4 i et skrin)

Til fest:  Øyenskygge de samme som til hverdag, men bare sterkere sminket, mascara, lipgloss eller leppestift, og eyeliner.Litt rouge eller brunkrem/pudder. Tilsammen 6.

Back
Topp