Hvilke sminke artikler bruker du?

suprAnirac

Forumet er livet
Til hverdag:

Til fest:

Til hverdag: Jeg bruker ikke sminke hver dag. Men skal jeg piffe meg opp litt, så er det vippetang og mascara. 2 totalt.

Til fest:  Vippetang, mascara, øyenskygge, lepestift og øyenbryn-blyant. 5 totalt.

Til hverdag: bruker brunkrem,mascara,eyeliner og litt øyeskygge!!

Til fest:
alt til hverdag,men litt ekstra rush og litt dristigere øyeskygge!!!

litt dålle da,må innrømme det!!

Til hverdag:    0

Til fest:    0

Litt morsomt egentlig, noen veninner av meg som jeg har hatt fra barndommen snakket sminke snakk, så spør hun ene om jeg hadde peiling på det hun ene lurte på, svarte som sant som det er: jeg aner ikke, har ikke peiling på sminke, aldri sminket meg.
de ble helt paff, sa det hadde de faktisk ikke lagt merke til i årenesløp[;)]

Eller jo jeg hadde sminke på en gang da jeg fyllte 18, aldri følt meg så ubekvemt før, syntes det var ekkelt å ha på jeg assa[;)]

til hverdag bruker jeg mest maskara og eyeliner, noen ganger øyenskygge!

Til fest så bruker jeg det samme, bare sterkere farger pluss pudder og lipgloss og eventuelt litt foundation først, spørs litt[:)]

ORIGINAL: henriette21

Til hverdag: bruker brunkrem,mascara,eyeliner og litt øyeskygge!!

Til fest:
alt til hverdag,men litt ekstra rush og litt dristigere øyeskygge!!!

litt dålle da,må innrømme det!!

Jeg også, bruker alt til hverdag, men tar i litt ekstra om jeg skal på fest..

hehe må bare spørre nå som det var en sminke tråd her, hehe har lurt litt på dette[;)]

ser det er veldig mange som har trynet klint ut med orangeguligbrun brunkrem i fjeset, i mine øyne så ser det helt ****** ut, er det meningen at det skal være så synlig?

og mange som er trillbrun i ansitet av brunkrem, men under haken og halsen så er de kritt hvite, syntes slikt ser rart ut jeg[:D]

ORIGINAL: Thothamon

Litt morsomt egentlig, noen veninner av meg som jeg har hatt fra barndommen snakket sminke snakk, så spør hun ene om jeg hadde peiling på det hun ene lurte på, svarte som sant som det er: jeg aner ikke, har ikke peiling på sminke, aldri sminket meg.

Eller jo jeg hadde sminke på en gang da jeg fyllte 18, aldri følt meg så ubekvemt før, syntes det var ekkelt å ha på jeg assa[;)]

Du har vel en fin hud og mørke fyldige vipper fra før[;)]

Til hverdags:
hvis jeg bare er hjemme: ingenting
Ute blant folk: Mascara og eyeliner (brun). blitt helt avhengig av eyeliner, er viktigere enn mascara for meg!
Noen dager mer andre dager mindre selvfølgelig. kommer an på dagsformen, hvor ivrig jeg er på å stæsje meg opp.

Fest: noen ganger foundation (har tørr hud så ikke alltid det blir like pent derfor kun noen ganger)
øyeskygge
rouge
eyeliner
mascara

ORIGINAL: suprAnirac

Du har vel en fin hud og mørke fyldige vipper fra før[;)]

Nei, egentlig ikke[:)] men jeg kler rett å slett ikke sminke heller.[;)]

Går gjerne uten sminke i helgene/fridager.

Men bruker alltid før jeg går på jobb:
Lett pudder, eye-liner,mascara og øyenskygge, leppestift.

Det samme til fest, bare MER!!!!!!!!!![:D][:D][:D]

ORIGINAL: Sanka

hehe må bare spørre nå som det var en sminke tråd her, hehe har lurt litt på dette[;)]

ser det er veldig mange som har trynet klint ut med orangeguligbrun brunkrem i fjeset, i mine øyne så ser det helt ****** ut, er det meningen at det skal være så synlig?

og mange som er trillbrun i ansitet av brunkrem, men under haken og halsen så er de kritt hvite, syntes slikt ser rart ut jeg[:D]
OH NO!! [:D] hehe vi hadde ei slik ei på skolen vår husker jeg!

hu var jo kritthvitt i huden og når hun tok brunkrem i ansiktet så det j**** ut altså! haka og hals = hvitt og ansiktet var så utrolig brunt også så du liksom skikkelig godt pudder og slikt i fjeset! nesten så det flassa av jo [8|][&:]

hadde noen sånne på skolen vi og. men brunkremmen var gnidd litt inn i luggen og[:D]

men syntes jeg ser sånne damer over allt for tiden jeg[:-]

NEI, det skal jo ikke være sånn at man har brunere krem i ansiktet enn på haka. hehe. det er bedre å ha en foundation som er en tone lysere enn hudtonen i ansiktet egentlig er, og så heller ta litt solpudder for å få farge:) da ser det mye mer naturlig ut. med mørkere foundation så ser man jo helt sånn skitten ut i ansiktet!
bruker foundation, solpudder og mascara til vanlig.
ingenting hvis jeg bare er hjemme her på dagtid.
foundation, solpudder, mascara, øyeskygger og eyeliner hvis jeg skal ut. evt concealer hvis jeg har sovet litt lite i det siste:)

Da kan man jo ikke sminke seg om dette er resultatet... Så da er det best å la være ja!
man må jo kjøpe riktig sminke til huden!

ORIGINAL: LinnSB

Til hverdag:  ikke noe (kanskje litt maskara)
Til fest: foundation, maskara, eyeliner, rouge, øyeskygge
samma her, bruker litt maskara hvis jeg skal noe spes på hverdagene. [;)]

Til hverdag: Oftest ingen ting, men tar på meg mascara og foundation i ny og ne

Til fest:  Foundation, øyeskygge, eyeliner, hvit eyeliner på våtlinja, mascara, rouge, lipgloss, litt farge på bryna.

Sminker meg ikke HVER dag, iallefall ikke hvis jeg er hjemme. Men hvis jeg skal ut blandt folk, så må jeg sminke meg.

Hverdag:
Dekkstift på nesa, neseviker og haka
Lys og mørk brun øyenskygge + gjerne litt skimmer unden brynene
Eyeliner
Maskara

Fest:
Det samme som hverdag, bare masse mere![:D]

FebruarGullet: jeg hadde også den ID foundation en periode, men den dekket litt for mye for min smak, så gikk over til foundation fra dermalogica som fungerer som en krem med litt farge i bare. bruker samme tone som huden min, eller litt lysere, og da jevner det bare litt ut den hudtonen jeg har. så det er ikke så vanskelig. men bruker man en sånn tett foundation som dekker masse masse så er jeg enig i at det er vanskelig å få den fin! og da er ID bedre[:)]

Til hverdag: øyenskygge, eyeliner, maskara, foundation, dekkstift, rouge(alt litt vanlige farger)

Til fest: mye øyenskygge, eyeliner, mye maskara, fundation, dekkstift, rouge, leppestift ( alt litt ekstra)

hverdag:foundation,rouge,mascara,eyeliner(kanskje øyenskygge)
til fest:foundation,rouge,mascara,eyeliner og øyenskygge i tung variant[:D]

Back
Topp