Hvilke smerter er dette tro?

NovGull(:

Betatt av forumet
Hei. Lurte på om noen har samme type smerte eller har erfart noe av det samme jeg har hatt i hele dag.det er en krampesmerte i ryggen. Ikke bekken. Høyere en det. Hadde epidural under første fødsel. Hadde veeeeldig vondt i dagene etter i ryggen på samme måte som nå. De mente på sykehuset det var kombinasjon av etterrier og epiduralen den gang. Det er en øm krampe. Har de siste ukene vert plaget med bekken,selve bekken og nerveklem som gir isijas i den ene siden og ut i foten. Det er ikke samme type smerte. Det er mer en vond menssmerte lingnede ting... langt og rotet dette, men har reist hjem fra jobb..skal prøve hvile litt før jeg evnt tar kontakt med føden og hører.

Kommer de å slipper taket å kommer igjen? Ville ringt føden, tenker både rier, men også uvi?

Nei det har ikke vert tak smerter. Men i katorogien rier fremfor andre ting vil jeg si. Mulig uvi men har hatt tett oppføgning på den fronten siden jeg for 3 uker siden fikk nyrebekken betennelse. Så har levert prøve 1 gang hver uke,senest i går. Har roet seg litt. Er ikke vondt nå men veldig ømt. Har ringt føden. De ba meg vente til kveld/tidlig kveld og komme på en sjekk om det ikke gav seg. Hun sa også at det kan være modningstegn/smerte. Noen sammenligner det med rier. Isåfall er det greit å få det sjekket.

Kommer det når du står? Jeg får en slags "krampe" høyt i korsryggen og føler det er på grunn av vekta på magen og svaien i ryggen.

Trodde først det...siden jeg fikk det når jeg kom på jobb i morges og hadde vedvarende smerter i ca 3 timer før jeg gikk hjem. Hadde da stått hele tiden. Nå kjenner jeg det når jeg sitter /ligger.

Trodde først det...siden jeg fikk det når jeg kom på jobb i morges og hadde vedvarende smerter i ca 3 timer før jeg gikk hjem. Hadde da stått hele tiden. Nå kjenner jeg det når jeg sitter /ligger.

Kan jo være etterdønninger etter at du stod, og at musklene enda er anspent? Skjer gjerne med meg om det virkelig har knytt seg i korsrygg/bekken.

Kan jo være etterdønninger etter at du stod, og at musklene enda er anspent? Skjer gjerne med meg om det virkelig har knytt seg i korsrygg/bekken.
Ja muligt.håper det. Men står hele dagen hver dag. Men skal prøve å ha litt pauser i mellom.

Ja muligt.håper det. Men står hele dagen hver dag. Men skal prøve å ha litt pauser i mellom.

Kanskje på tide å få tilpasset jobben da, om det går? Og hvis ikke, kutte ned på stillingen om du får så mye smerter?

Ring fastlegen og hør der! Jeg har ikke hatt noen sånne smerter i hvert fall.

Back
Topp