hvilke sko.str bruker deres barn på 14 mndr og rundt den alderen?

mathild

Mamma til verdens beste gull<3
ja overskriften sier vel seg selv? vil kjøpe superfit til vår jente nå til våren. lurer på hvilke str deres på samme alder bruker og om de vokser fort i bena? er jo så dyrt med sko om en skal ha skikkelige! er dere fornøyd med superfit om dere har det? andre dere er fornøyd med? skal ta henne med å prøve altså. bare lurer litt;)

Mi på 16 mnd bruker 20/21. Hun har noen nike joggesko. Elste har superfit, og han er fornøyd.

Min på 17 mnd bruker 19/20 :)

Gutten begynte på str. 20 når han var 1 år og lærte seg å gå..

Lillemor gikk ikek før hun var 17 mnd og brukte da 22 i superfit sko. VELDIG fornøyd med Superfit vi =)

Vår kar har ponni sko i str 22. Han er 13 mnd :) str 23 i støvler.

Ta med i butikken og prøv noen str opp og ned. De i skobutikk vet hvor store de bør være - litt å vokse på, men ikke så mye at de snubler. Sko er dyrt ja - men man bør heller spare på andre ting. Sko som er for små MÅ byttes ut.

Min brukte 22 i den alderen. Men det er jo veldig forskjellig fra barn til barn - de vokser fort i den alderen og i rykk og napp. Ponny sko passer best på min gutt sine føtter - men igjen passform er individuelt.

ja nei sko vil vi liksom ligge litt mer penger i enn på andre ting! men syns det er så vanskelig med disse str. ser de har mange superfit modeller i vintersko eg har lyst å kjøpe på salg til høst/vinter, men aner jo ikke hva hun bruker da så er så vanskelig!

Min gutt på 14,5 mnd bruker 22 i vintersko i allefall.

Jenten min på 13 mndr bruker str 19 og da har hun god plass til å vokse også. Fikk veldig god hjelp til måling i butikk. Vi er veldig fornøyde med ecco, både vintersko og vårsko :)

størstejenta brukte str 19 når ho var på den alderen. Vokste ikke så fort i bena, hun er født i april og brukte str 19 hele vår/sommer og påfølgende vinter. Lillesøster er akkurat fullt ett og bruker str 20 :-) vi har vært veldig fornøyd me superfit, har hatt flere par me gortex joggesko fra superfit

Snuppa på 18 mnd bruker 19-20

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Begge min begynte å gå når de var 13 mndr. Da begynte eldste på 22 og yngste på 21 :)

Jenta vår er akkurat 14 mnd bruker str 19..

Jenta mi er nøyaktig ett år og bruker str.20. Akkurat begynt å ta sine første skritt :)

Vår jente på 14 mnd bruket 18-19. Kan anbefale Superfit ja, veldig gode og fine sko.

Vi var å målte i skobutikken, de første skoene han fikk var super fit i str 21. Han brukte de hele våren/sommer og litt høst. Vi var kjempe fornøyd!:-)

Back
Topp