Hvilke sko skal ungene ha nå til sommern?

Eldste har et par adidas, blinkejoggesko og sandaler.
Jeg er veldig lite fan av blinkesko, men siden sålen til adidasene blei ødelagt måtte vi kjøpe noen enkle å ha i bhg :P
Minstejenta har sandaler som ikke er tatt i bruk enda og Viking joggesko som det er bilde av lengre oppe :)

LittleMonkey skrev:

Pannekaka skrev:

LittleMonkey skrev:
Siden jeg har så lite å finne på så har jeg tatt bilde av skoene hennes siden jeg ikke fant noen på nett :p

Viking et eller annet som kan maskinvaskes. Mini svetter sånn på føttene, så jeg har kjøpt noen som lufter godt. Synes de var dyre, men det er ikke godt å være glovarm og gjennomsvett på føttene.

Ser ut som gulf wash :-) kjekke sko. Har det til 299,- på XXL

299??? Jeg betalte 600kr for disse........ Jaja, til neste år får jeg nok titte litt før jeg kjøper....

Ja, 600 er vanlig pris :-) XXL er alltid billigst så hvis du bor nær en så skjekk der først eller se på nettsiden. Vi har hatt andre viking modeller som ligger på 699,- til 749,- til bare 399,- også så jeg føler det er ranpriser når jeg går innom Mani og ser :-P

Rekekreke skrev:
Det regner jeg med han bestemmer når vi kommer i butikken, jeg har ikke noe jeg skulle ha sagt lenger :P

what she said.. dessverre...

Pannekaka skrev:

Ja, 600 er vanlig pris :-) XXL er alltid billigst så hvis du bor nær en så skjekk der først eller se på nettsiden. Vi har hatt andre viking modeller som ligger på 699,- til 749,- til bare 399,- også så jeg føler det er ranpriser når jeg går innom Mani og ser :-P

Takk for tips iallefall :) Da skal jeg nok sjekke neste gang vi må kjøpe sko :)

kjøpte geox med blink på eurosko, det var stas! greit med noen som puster litt, hun blir så klam på beina. Hun har ellers gore tex-sko fra høsten og støvler.

Fant ikke det paret jeg hadde tenkt å kjøpe, men joggesko med tynn, bøyelig såle. :)

Back
Topp