Hvilke serier ser du på?

Minimamma

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Følger du med på serier på TV/nett? Hvilke? :)

Her går det i Hotel Cæsar, Home and away, Firestjerners middag, Neste sommer og The Fosters (Netflix) :)

Jeg og kjæresten er skikkeli nerder så her går det mye i japansk anime :) ellers liker vi Qi, would i lie to you, brille osv :)

Girls
New Girl
Les Revenenants
QI
Pointless
og venter på nye GOT sesongen :)

Det er så mange!
GOT, Greys, Pretty little liars, the Vampire diaries, Jane the virgin, Castle, Bones, Supergirl, the Big bang theory. Og listen bare fortsetter og fortsetter. Har ca 30 serier jeg følger med av og på gjennom året :p

Ser også på altfor mange i løpet av et år..!

Men nå om dagen følger vi med på Billons, Vikings, The Blacklist, Outsiders og The Code, mens vi gleder oss til GOT :D

Bloggerne, unge mødre, the Kardashians, kirurgiske katastrofer

Jeg ser på (fra netflix) the Americans, Jessica Jones, Manhattan, the 100
Ellers ser jeg på Jane the virgin, How to get away with murder, doctor who.
Med kjæresten ser vi på The flash, Arrow, Limitless

Her går det i Walking Dead, Neste Sommer, Helt Perfekt og akkurat startet på Dag på Netflix.... Tenkte å ta et prøveabonnement på HBOnordic og se Fear the Walking Dead og Viking sesong 4 :) Ellers anbefaler jeg Sons Of Anarchy, Big Bang Theory og iallefall Walking Dead som er min absolutte favoritt! :P

Game of thrones, Vikings, Daredevil, Penny Dreadful, Sex and the city (går aldri lei, selv om det ikke går annet enn repriser mer)

Elsker alt som har med Marvel og DC comics å gjøre. Her går det i mye film på apple tven :)

Mange av de nevnte her oppe, både norske å u-serie.

Nå ser jeg en serie som er overtroisk, "Haven". Ganske artig og spennende serie. Litt humoristisk for de som ikke tar seg nært av overtroen

Anbefale
• life unexepted
• haven
• once upon a time
• outlander
• reign

Det er noen gode kjede-serier å se på☺️

Her går det i:
Greys
GOT
Vikings
Limitless
Blindspot
Good wife

Men ser på så masse, så listen fortsetter å fortsetter!:)

Tåler ikke dramaqueen-serier, men liker best serier lagd med fantasi og gode historier :happy:

Ser på:
-GoT
-Vikings
-Outlander
-Big bang theory
-Friends
-Orange is the new black

Prøvde å se the 100 og shannara chronicles men fant ut at det var mer for ungdommer o_O

Følger med på alt for mange :p

Gotham
Shameless
Bones
Castle
Awkward
Izombie
The walking dead
Game of Thrones
Big bang theory
Friends (avslutta)
The Simpsons
Family guy
American dad
Sons of Anarchy (avslutta)
Two and a half men (avslutta)

Frustrerte fruer (for n dte gang :p)
The good wife
Orange is the new black
Beck
Saving hope
Neste sommer
Helt perfekt

Å det er veldig mange :p men for å nevne noen :)

grey's anatomy
Code black
Bones
Person of Interest
NCIS i alle versjoner
Supernatural
The vampire diaries
Medium
Criminal mines
Castel

Sikkert fler å men kom ikke på noe mer akuratt nå :) veldig glad jeg her opptaker på TVen :p

Back
Topp