Hvilke serier følger du med på?

Vi skal i gang med ny sesong av Jessica Jones og Stranger Things nå :D Vi ser veldig mye forskjellig. GOT var stor favoritt, har sett alt av Blacklist, Bones, Castle, Big Bang Theory, How i met your mother og mange fler :p Elsker generelt serier!

Alene går det for tiden i The Fosters.
Så har jeg en svakhet for reality programmer. Liker veldig godt the Bachelor og Bachelorette, ser Love Island UK og Paradise Hotel selv om jeg synes programmene er elendige (kun for underholdningen sin del og for å se noe som ikke er så tungt å følge med på :hilarious:).

Så nettopp The Terror på amazon prime igår, den virka veldig bra :D Ellers gleder jeg meg veldig til å få begynt på Stranger Things nå!

Nå som jeg er så kvalm og ligger mye ser jeg Frustrerte fruer for ørtende gang:p Det ligger ute på Viaplay nå.

•Handmaids tale
• Orange is the new black
• GOT
• The affair
• Best før
• Killing Eve

Er fler og, men de husker jeg ikke nå. Veldig glad i dokumentarer på NRK og:)

Greys anatomy
Younger
Orange is the new black
:p

Hvor skal jeg begynne...Ser vel generelt for mye på tvserier. Såpass at jeg glemmer alle navnene :hilarious:.

Nå for tiden: Handmaids Tale, Peaky Blinders, Stranger Things, Killing Eve, Big Little Lies, True Detective, Best Før, Better Now, Younger og mange flere :)

"Dessverre" liker jeg også å se på Housewives of NY osv, de seriene der :rolleyes:

Noen favoritter gjennom tidene: Breaking Bad (må sees, sett flere ganger), Sopranos, The Wire, enkelte sesonger av GoT.

Ser på mye av de samme seriene som dere andre nevner her. :whacky011

- Stranger things
- Handmaid's tale
- The Rain
- Outlander

Andre favoritter: True blood, dr. house, game of thrones:happy:

Akkurat nå ser jeg på Bay på NRK. Jeg digger britiske krimserier.

Ser altfor mye, jobber som våken nattevakt i bolig hvor nettene er ganske rolige.

-how i met your mother
-after life
-greys
-got
-downtown abby
-black list
-bones
-how i met your mother
-the rain
-hjemmebane
-seinfeld
-walking dead
-blindspot
-orphan black
-you

Det jeg kom på i farta

Trur dette er noen serier jeg liker og har sett: men også sett de fleste som andre har skrevet her. Er nok flere men kun disse jeg kommer på nå ;)
Outlander,True detective ,Sherlock ,This is us,Shameless , Black mirror , Vikings, Hannibal, Mindhunter , Supernatural, The walking dead, Bates motel, 12 monkeys, 11.23.63, American horror story, True blood, The l word, Greys anatomy, Helix, Westworld, Oz, Six feet under, The handmaidens tale, Banshee, Fringe, Sense8, Bosch, 13 reasons why, The leftovers, How to get away with murder, Nobel, The missing, Bloodline, The man in the high castle, Elementary, Eyewitness, Transparent, The OA, Stalker, Wayward pines, Resurrection, The Frankenstein chronicle, Zoo, American gothic, Extant, Game of thrones, Dexter, Mr. robot, Taboo, The originals, Forever, Orange is the new black, Penny dreadful, The 100, Grimm, American crime, Outcast, The last man on earth, Hemlock grove, The returned, the handmaids tale, Fear the walking dead, Revolution, Under The dome, rectify,Hell on wheels, Ray Donovan, The killing, Parenthood, Strangers things, Legion, the rain.

Back
Topp