Hvilke senger har de små?

Gullklomp

Forelsket i forumet
Så det lå ute på generelt også. Men ville se hvilke senger deres barn har.

Her ligger hun fortsatt i grin-sengen sin. Har ikke hatt behov for å bytte når den fortsatt passer, og jeg vet at nå hun får større seng så kommer hun til å lure seg ut av den flere ganger iløpet av kvelden. [8D] Nå kommer hun seg ingen sted, så hun gidder ikke å prøve en gang [8D] Hun skal få ny iløpet av våren tenkte jeg, da blir det en junior vokseseng.

vi har voksen seng med sengehest[:)]

E fikk junior-seng da hun var 1,5 år! [:)] Gikk kjempefint! [:)]

sprinkelseng her ennå, så lenge han ikke krabber ut av den så syns jeg det er likegreit å vente litt til[:)]

Har nettopp byttet fra sprinkelseng til voksenseng. Hoppet rett over på voksenseng med sengehest[;)]

ORIGINAL: Mollå

Har nettopp byttet fra sprinkelseng til voksenseng. Hoppet rett over på voksenseng med sengehest[;)]

Det gjorde vi med Ine, veldig greit! [;)] 90 cm bred, og hun har den til hun blir voksen[8D]

ORIGINAL: Vand

Det gjorde vi med Ine, veldig greit! [;)] 90 cm bred, og hun har den til hun blir voksen[8D]

Det er helt sant! Eneste kjipe er at den tar litt plass. MEN det er en stor skuffe under senga til å ha leker osv oppi, og den er gull verdt![:D]

Synes også det er også kjempe kos å kunne sitte oppi senga med han og lese bøker osv[:)]

Emma har nettopp fått seg en voksen seng. Den er faktisk 90cm bred....dvs at hun kan nesten ligge sidelengst i den[8D]

sprinkelseng enda her, og tror det må bli det til vi flytter [&:] Vi har ikke plass til noe annet, da begge jentene må sove på samma rom.... Kan være vi tar ned den ene siden da, selv om jeg ikke tror det går på den senga [&:] hmm.... *må sjekke om vi kan det med lillebille sin*

Han fikk junior seng i går =)

Vi er på de siste dagene med sprinkelseng... Egentlig har vi ikke behov for å få henne over i juniorseng, men tenkte at det kunne være taktisk å gjøre dette byttet i god tid før babyen kommer, så hun slipper å føle at hun må gi bort senga si til den nye knøttisen. Har på følelsen at hun kan bli sjalu og eiesyk nok som det er[&:][:D]

Pga. lite soverom så har hun juniorseng. Hun går ikke ut av den når hun har lagt seg.. Enda ihvertfall...[8D]

Heid gikk fra sprinkel seng til voksen seng for over tre måneder siden. 90*200 cm stor, men ingen sengehest.
Det har gått over all forventning og Heid har ikke gått ut av sengen mer enn en håndfull ganger på disse månedene (og alle gangene har vært om morgenene).

ORIGINAL: KathMor

sprinkelseng enda her, og tror det må bli det til vi flytter [&:] Vi har ikke plass til noe annet, da begge jentene må sove på samma rom.... Kan være vi tar ned den ene siden da, selv om jeg ikke tror det går på den senga [&:] hmm.... *må sjekke om vi kan det med lillebille sin*

Det har jeg også tenkt litt på å gjøre. vet det går med vår seng. Da kan hun "øve" seg litt før hun får stor seng [:)]

Back
Topp