Hvilke sånne triumf kort finnes det??

Qualitas

Forumet er livet
VIP
Slik som den coop sin.. vi har ikke coop i nærheten så er ikke noe vits i å ha det..  men finnes det andre kort??

ORIGINAL: Elisabeth og to små

Trumf? Altså trumf.no [:)] Funker hos Kiwi, Meny, Shell, Joker etc.

hmm.. ja handler litt på Kiwi.. men mest på Rema.. men de har vel ikke noe sånt?

det er vel trumf og coop som har!

jeg syns trumf er veldig kjekt!
får en del penger der hvert år[:)]

tror jeg må få trumf! handler stort sett alt av fisk på meny,og soyayoughurt/havremelk til mini. og andre litt spesielle varer de ikke har på reman

Trumf kortet er det ikke depositum på. Vi klarer å spare mer på det enn på coop kortet. Jeg har registrert trumfen på visakortet, så jeg trenger ikke trekke trumf kortet, kunn hvis jeg betaler i bensinpumåper ute.

ORIGINAL: dalensjenta

Trumf kortet er det ikke depositum på. Vi klarer å spare mer på det enn på coop kortet. Jeg har registrert trumfen på visakortet, så jeg trenger ikke trekke trumf kortet, kunn hvis jeg betaler i bensinpumåper ute.

sign, og jeg som har kiwi og spar som mine nærmeste butikker får absolutt spart en del penger på trumfen.

Vi har trumf-kort siden vi har kiwi her, og i tillegg får vi på bensinstasjonen her også (shell) Har det reg på bankkortet, så trenger ikke dra det trumf-kortet no' sted. :)

ORIGINAL: dalensjenta

sign vi også sparer mye der
vi handler så og si bare på kiwi og bensin på shell, så vi hadde spart opp til 3000kr der i fjord[:)]

coop kortet kan også brukes flere plasser en coop, du kan bruke det på statoil og esso når du fyller bensin, samt når du handler klær hos kappAhl.
Ellers får du billigere hotell rundt om i norge og norden om du er coopmedlem.
Så det kortet kan brukes til mer enn bare handlig på coop butikker. [:)]

ORIGINAL: Lillepooh

Vi har trumf-kort siden vi har kiwi her, og i tillegg får vi på bensinstasjonen her også (shell) Har det reg på bankkortet, så trenger ikke dra det trumf-kortet no' sted. :)

Back
Topp