K Khira Andre møte med forumet 26 Mai 2008 #1 egentlig som gravid og ansatt i fx Manpower??? Jeg tenker ikke da på det med at man må ha jobbet minst 6 av de siste 10 mnd før permisjon og slik, men mer på det med jobb etterpå osv... Noen som vet???
egentlig som gravid og ansatt i fx Manpower??? Jeg tenker ikke da på det med at man må ha jobbet minst 6 av de siste 10 mnd før permisjon og slik, men mer på det med jobb etterpå osv... Noen som vet???
K Khira Andre møte med forumet 26 Mai 2008 #2 Ingen som er ansatt i Manpower eller har vært som er/har vært gravid her?
AnetteN Forumet er livet 26 Mai 2008 #4 Vet ikke. Manpower er et vikarbyrå ikkesant? Er du fast ansatt der eller?
K Khira Andre møte med forumet 26 Mai 2008 #5 Manpower er ett vikarbyrå ja.... Man blir ikke fast ansatt der, men man får engasjement som blir utvidet med 3 og 3 mnd.. Men hva om jeg blir gravid.. Kan de nekte meg flere kontrakter da? Og når jeg da evt går ut i permisjon? Penger fra NAV er greit, men har jeg jobb etterpå? Hmmm....
Manpower er ett vikarbyrå ja.... Man blir ikke fast ansatt der, men man får engasjement som blir utvidet med 3 og 3 mnd.. Men hva om jeg blir gravid.. Kan de nekte meg flere kontrakter da? Og når jeg da evt går ut i permisjon? Penger fra NAV er greit, men har jeg jobb etterpå? Hmmm....