Hvilke reklamer liker du?

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Inspirert av irriterende reklamer.

Jeg liker den reklamen der datteren i huset reiser hjemmefra og sender bilder til sin far av hvor rotete hun var da hun bodde hjemme. Husker ikke hva den er for da. Men jeg synes den er søt :)

Snickersreklamene, der gretne, sultne mannfolk portretteres av Mr. Bean og en kvinnelig kjendis jeg ikke husker hvem er i farten.

Jeg synes også den påleggsreklamen der ei jente synger "God morgen, alle sammen" er koselig. Tror det er for Gilde? Liker reklamen, men får ikke med meg hva det reklameres for :-p

Last edited:
Telenorreklamene er morsomme :)

Aner ikke hva som går på tv for tiden, men husker for eksempel de der fra norvegia, var det vel? Når han er hos legen og ikke kan si at det er noe i underlivet, men sier at det er trøbbel i fyrtårnet og hva det må er. :p

Og de gamle melkereklamene, husker en fra 90-tallet med babyer som drikker melk og griser og ler og en av dem tømmer alt rett i fanget og blir helt paff. :p

De ganle vg-reklamene er jo også søte, den med puppy love med valget mellom kondomer/vg, og hun kjøper tamponger :p og han som holder avisen foran ei så hun får tørke nesen på ernet sitt, til "I'm your man". [emoji23]

Aner ikke hva som går på tv for tiden, men husker for eksempel de der fra norvegia, var det vel? Når han er hos legen og ikke kan si at det er noe i underlivet, men sier at det er trøbbel i fyrtårnet og hva det må er. :p

Og de gamle melkereklamene, husker en fra 90-tallet med babyer som drikker melk og griser og ler og en av dem tømmer alt rett i fanget og blir helt paff. :p

De ganle vg-reklamene er jo også søte, den med puppy love med valget mellom kondomer/vg, og hun kjøper tamponger :p og han som holder avisen foran ei så hun får tørke nesen på ernet sitt, til "I'm your man". [emoji23]

Trøbbel i tårnet - rema 1000 [emoji23][emoji23] den er fantastisk!

Og den som Netcom hadde hvor han lommeringer henne mens han koseprater med hunden, mens hun tror han prater til henne [emoji23]

Egentlig alle de der hvor den ene parten ikke vet at de ringer [emoji23]

Aner ikke hva som går på tv for tiden, men husker for eksempel de der fra norvegia, var det vel? Når han er hos legen og ikke kan si at det er noe i underlivet, men sier at det er trøbbel i fyrtårnet og hva det må er. [emoji14]

Og de gamle melkereklamene, husker en fra 90-tallet med babyer som drikker melk og griser og ler og en av dem tømmer alt rett i fanget og blir helt paff. [emoji14]

De ganle vg-reklamene er jo også søte, den med puppy love med valget mellom kondomer/vg, og hun kjøper tamponger [emoji14] og han som holder avisen foran ei så hun får tørke nesen på ernet sitt, til "I'm your man". [emoji23]
Var vel vg som hadde den med han machofyren med elgcaps og?

Og den som Netcom hadde hvor han lommeringer henne mens han koseprater med hunden, mens hun tror han prater til henne [emoji23]

Egentlig alle de der hvor den ene parten ikke vet at de ringer [emoji23]
Var det ikke de som hadde den med kua og? "Din dumme, dumme ku?!"

Back
Topp