Hvilke rare ting gjør ungene dine?

EdonaBigMama

Forumet er livet
Min tar ut batteriene til fjernkontrollen og gjemmer batteriene under sofaputene, gjemmer alltid mobilen(fant den i bleia hans engang[8|]) løper rundt i sirkler rundt lastebilen eller bilstolen til snuppa, bare de to [:D] Masse mer, men kommer ikke på noe akk nå [:D] 

Gutten min gjemmer skorpene i matboksene til de yngre barna i barnehagen for å slippe å spise dem[&:] 

hun legger segned på bakken når det regner ute, og skal slikke vann[8D] 

tar alle andre sine barn sine sokker, og tar di på seg selv. Skal hvertfall IKKJE gå med sine egne![8|]

ORIGINAL: Siljemor_82

Gutten min gjemmer skorpene i matboksene til de yngre barna i barnehagen for å slippe å spise dem[&:] 

Haha, lo godt da du sa det [:D][:D]

mia går å stikker fingeren i alle små hull hu ser å roper 'sjå musaaaaa!!!!!!' så en dag kommer hu til å sitte fast i ett av dem[8D]

roper ' se på meeiiii' når det er noe spesielt vi må se. noe som kansje ikke er så spennende, men med tanke på at hun er trønder å normalt skulle sagt 'sjå på mæ!' så blir det litt snedig likevel[:D]

*Min skal alltid ha isbilen reklame blad med seg når han legger seg, sovner med den i handa[:D]
* Stappe en liten plastpose full av godtreipapir, servietter,biler, sugerør og mye annet skrit som han bare går å bærer på rundt over alt.
* Blir kanom stolt om han bar hatt besøk og finer andre barn sine smokker..han vil holde de i handa når han skal såve..hehe (koker de først da)hehe

han "trikser" hele tiden[:D][:D] det vil si at han hermer etter de større guttene når de breaker, så han trikser fra han står opp til han legger seg.
"sjååå når eg trikse dåååå!!" "du sjå ett triks?"

Lukter på klærene til de andre i barnehagen å finne ut hvem de er sine....[X(][8D]
han har alltid rett, skremmende rett!!!!! hahaha

ORIGINAL: ~Heijdii~

Lukter på klærene til de andre i barnehagen å finne ut hvem de er sine....[X(][8D]
dagens!

"Vasker" kattungen med såpe, vasker sine egene klær i vasken på badet og henger dem opp selv. Skal jo bare hjelpe til litt da...:)

Han elsker føtter, å sniffer inn å gaper over tær å sier -mmmmmmm[&:] og koser med de..
Det har han gjort siden han var bitteliten!
Men ikke sorte sokker, som oftes de med spreke fargen (hello kitty er best)[8D][:D]

ORIGINAL: Nina*Pina

Han elsker føtter, å sniffer inn å gaper over tær å sier -mmmmmmm[&:] og koser med de..
Det har han gjort siden han var bitteliten!
Men ikke sorte sokker, som oftes de med spreke fargen (hello kitty er best)[8D][:D]

Akkurat det samme gjør lille R!
Elsker tær!

Han gjør, og sier, myyye rart! [:-][:D]

* Når han finner et insekt, snakker han en stund med det, og så sier han "hade, sua" (hvis det er en flue da), og så "muss" og kysser ut i lufta mot den... [&:][:D]

* Han ELSKER å hjelpe til hjemme, og når han støvsuger, legger han seg ned og støvsuger grundig under sofaen [8D][:D]

* Han later som han sutrer, og leeeeer når vi sier "stakkar liiiten"... og så går han rett fra rå latter til late-som-surking igjen... [:D]

* Han går rundt og bærer på en fagbok om psykisk syke foreldre ([:-][X(]) og "leser" i den leeeeenge... [8|]

* Han leser avisen

* Han roper BESTEMOOOOR og BESTEFAAAAAR til ALLE med grått hår [X(][:D]

Og myemye mer [:D]

ORIGINAL: Bdancer

ORIGINAL: ~Heijdii~

det kan jeg gjøre også hehe[:D]

Jeg kan nesten tenke meg at han har sett på de voksne i barnehagen, for man
gjør jo ofte sånt.. men han er jo bare 2 år og kjenner igjen luktene til ungene i barnehagen.. hehehe[8D]

Han stikker fingeren i halsen til han brekker seg[8|]
Å knirker tenner så det skjærer i ørene[&:]

Back
Topp