Hvilke pynteting har du i stua?

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
S

**SunFlower**

Guest
Hvilke farger går igjen? Har du mange bilder? Hvilke lamper? Mener utenom jul såklart

Foreløpig veldig lite:p
Fargen lilla går vel igjen i 1.etasje..puter, løper, lampeskjerm, pledd, lys:) ellers har jeg bilderammer i sølv, lamper i sølv osv..

Her går det mye i hvitt, grått, lys beige, bling bling og sølv! Litt løpere og lys i mint!:)

Her går det i grått, beige, hvitt og brunt. Har noen bilder og har egentlig lyst til å ha bilde vegg. Har lite nips og ingen duker til vanlig men mye stearinlys.

Lilla, hvitt, svart, grått. Har en del bilder på veggene, pynteputer i sofa, telysholdere, pyntevaser :)

Hvit, grå og mørkebrun/svart :)

Vi har svart sofa med grå og brune puter i. Mørkebrune hyller, mørkebrun tv-benk, mørkebrunt spisebord med lysekrone over. Så har vi noen hvite lysestaker og blomsterpotter rundt forbi :) Så har vi en svart stålampe stående i hjørnet i stua :)

- Av pyntegjenstander går det i endel antikk/arvegods og nykjøp som matcher. Krystall og sølv dominerer.

- Farger varierer etter årstid, nå er det beige, mørke rødt og lilla. Viktigst at det er delikat og jeg har mye å bytte med av tekstiler og pynt. På nyåret blir det enten beige/mint eller petrol og lilla. Ikke bestemt meg enda.

- Har bilder på hver vegg som egner seg. Har noen forografier, noe glasskunst og en kunstakvarell.

- Lamper har jeg mange av (dilla!) Har godt med taklys og bordlamper på hver skjenk.

Last edited:
Av pynteting er det ein del lysestaker og litt bilder med sølvramme. Har ei bordlampe på sjenken som aldri er i bruk sidan me har spotter med dimmer i taket.

Av farger varierer me (eller eg;)) litt. Har rødt no, av og til rosa/grått, før jul no petroleum/beige, eller kvitt/lilla. Har putetrekk, løpere og evt kubbelys eg skiftar farge på:)

På veggane i stova har me ei stor klokke, eit stort kunstbilde, eit vinstativ (skal snart byttes ut med bryllupsbilder) og to portrett bilder av ungane i svart/kvitt.

Er kjempelei pynten i vinduskarmane på kjøkkenet, så må få kjøpt noko nytt der snart. Dei er så smale, så vanskeleg å finna fine ting som passar!

Har ikke tatt bort julepynten enda så nå er det hvitt og rødt. Ellers er det hvitt og sølv :) Pastellfarger innimellom :)

Peisstua:
Hvite vegger og grått interiør (sort salongbort, ellers forskjellige gråtoner og sølv).
Lamper, lysestaker, et par pyntegjenstander, klokke, bilderammer og plante på sjenk. Store potteplanter på gulvet. Har ikke fått hengt opp bilder på veggen enda - finner ingen som er store nok :p

Tv-stua:
Hvite vegger og hvitt/brunt interiør. Har potteplanter på skap og vinduskarm. Stearinlys på bordet. Klokke på veggen. Noen lærrett på veggene.

Back
Topp