Hvilke prosjekter har dere for November ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
Først og fremst bli ferdig med buksen som er på pinnene akkurat nå. Regner med at den er ferdig og klar til bruk i løpet av helgen. 
Så må jeg få gjort ferdig hentesettet og teppet til knøttet. Teppe er kjedelig, så det tar sikkert laaaang tid.. Hehe..
Og så trenger jeg et par til med votter. 
Jo, og så må jeg få brodert ferdig babyteppet.. (som ble påbegynt mens tassen lå i magen for over 4 år siden.. *kremt*)

Holder på med raggsokker...
Skal ferdigstille to selemonsterbukser str 86/92. En til guttungen og en for salg.
Hemmelig genser til jentungen jeg kanskje kan få ferdig til jul.
Mulig noe til gubben om jeg klarer. Noe Liverpool...

Resten faller nok under desember eller neste pr jah...

Jeg har en masse prosjekter på gang :S

Kjøkkenkluter er et evigvarende prosjekt.

Holder på med et skjerf til meg selv.. bare vanlig frem og tilbake strikk.
Skal strikke en til, til ei venninne i julegave.

Så er det trekk til tennbriketter.

Trekk til 3l pappvin.

Så lurte jeg litt på å strikke votter og tove de.

Planen er også å strikke mariusgensere til barna etterhvert...

Alt dette skal ikke gjøres i november da.. men mye bør gjøres så jeg blir ferdig til jul : D

Jeg er fri for håndarbeid[IMG]http://forum.babyverden.no/images/emoticons/forumsmilies/Smiley29.jpg[/IMG] har gjort alting ferdig. Utrolig rart å ikke ha noe å rutte med, og har ikke greid å bynne på noe nytt enda :-P Må vell komme over sjokket å ha gjort alt ferdig først:-P Venter masse garn i posten bla. nøstebarn og smart garn fra sandnes, så det gledes :-) Så snart jeg får kommen i gang igjen skal jeg: - Strikke en lilla mariusgenser til gudatteren min. (snart 12 år) - Ribbestrikket genser og bukse til vesla i str. 1 år. (retro farger :-) - Marius lester i julegave. - Nøstebarn ullgenser til meg selv.

Hvordan går det ann? Gå tom for prosjekter :P hihihih...

Holder på med en ribbebukse til eldstejenten
Strikke vest og skjørt i fanamønster
Strikke noen votter og luer
Har planer om å sy litt forskjellig også, så døgnet burde fått noen timer til :)

Hvordan går det ann? Gå tom for prosjekter :p hihihih...

Ja ikke sant.. trodde faktisk aldri det var mulig :-P var noe rart som gikk over meg slik at jeg fikk avsluttet all mine prosjekter, FØR jeg begynte på noe nytt. Derfor et par dagers sjokk, før jeg greide å starte på noe nytt :-P

Nå er jeg nesten ferdig med en ribbestrikket nøstebarn genser og halveis i en mariusgenser til tanteungen min. + Har bestilt garn til å begynne å strikke på et sengtrekkteppe til 180 seng (altså må sikre at jeg ikke blir fri igjen på en stund :-P)

Jeg er fri for håndarbeid har gjort alting ferdig.
Utrolig rart å ikke ha noe å rutte med, og har ikke greid å bynne på noe nytt enda :-P
Må vell komme over sjokket å ha gjort alt ferdig først:-P
Venter masse garn i posten bla. nøstebarn og smart garn fra sandnes, så det gledes :-)

Så snart jeg får kommen i gang igjen skal jeg:
- Strikke en lilla mariusgenser til gudatteren min. (snart 12 år)
- Ribbestrikket genser og bukse til vesla i str. 1 år. (retro farger :-)
- Marius lester i julegave.
- Nøstebarn ullgenser til meg selv.

Oi, her ble det kluss i sortering av innleggene :P

Godt du har et sengeteppe å holde på med, for det er evighetsprosjekt :D

Jeg har planer om å få ferdig skappelgenseren, prøve meg på lue, skjerf og jakke til lille og vin-nisser :D

Oi, her ble det kluss i sortering av innleggene :P

Ja, de trådene som var laget på det gamle forumet vil ikke alltid oppføre seg som de skal, så der forsvinner bilder og inlegg legger seg der de vil :p

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2

Oi, her ble det kluss i sortering av innleggene :p

Veldig kluss. Vi får lage en ny tråd, så kan vi legge inn bilder av det vi har laget. Alltid morro å se hva andre holder på med:-)

Back
Topp