Hvilke produkter savner dere?

Oneinamillion

Oktoberskatt på vei <3
Oktobermirakler 2013
produkter som ikke er å finne lenger i matbutikker? Personlig savner jeg grandiosa med mild taco smak, myke tyrkisk pepper og dinosaur kjeks ;-) m.m

Dinosaur kjeks.. ååå minner :P hihi.

Jeg likte også godt grandis me mild taco :) Ååååå nå fikk jeg lyst på grandis ;)

Soho, nonstop is og lion is. Sukk

Grandis mild taco <3 Disney sjokolade, de med hvit sjokolade figur i midten. Og melkesjokolade med kjekskuler ;) nam nam :)

Disney sjokoladen og dinosaurkjeks :D

Tåfis is og crunchie sjokoladen!:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Åå kom plutselig på den kaptein sabeltann saftisen. Den var god! og cola-is som ble solgt i ti pakning med bilde av en isbjørn utenpå :-)

Grandis mild taco <3 Disney sjokolade, de med hvit sjokolade figur i midten. Og melkesjokolade med kjekskuler ;) nam nam :)

Oh Disneysjokoladen!!!!

Trodde jeg fant en sånn da jeg var i USA i sommer. Gleden var stor da jeg sto i butikken med det jeg trodde var sånn. Og skuffelsen var enda større da det viste seg at det var den kjipeste, ekleste sjokoladen ever!!!

Da jeg vokste opp hadde de en yoghurt hvor det lå blåbærsyltetøy helt nederst i boksen, med naturell yoghurt over og så var det opp til hver enkelt hvordan vi blandet dette her sammen. Den savner jeg :) Var alltid om å gjøre å spise mest mulig av yoghurten før vi blandet inn syltetøyet :) Husker ikke hva den het da men :P
Og så savner jeg også soho-sjokoladen og shio-brus (tror det var det den het)

Husker ikke hva det heter, med lignet på ritz kjeks, men de hadde pizza smak, jeg hadde bestandig en eske med slike kjeks når jeg hadde heldagsprøver. Ja så savner jeg SOho, det var faktisk en av de få sjokkoladene jeg syntes var god.

Savner den gode gamle reke og champinjong salat jeg! Den påleggssalaten. Den er så ufattelig good! Hvorfor de kuttet ut den og lot den kjipe italienske og den vanlige med reker bli, er for meg et mysterium. Ja til relansering!!!

Bløt tyrkisk pepper var jo kjempegodt. Det fikk jeg så lyst på her jeg ligger :)

shio hadde også vært godt! Nam nam!

og tropo. Det er så godt :)

Og ja!!!
Stratos med nøtter. •drømme•

Back
Topp