Hvilke planer har dere i helga? :-)

Stinemor og nurket

Glad i forumet
Jeg skal skure ned badet... Har store ambisjoner om å gjøre det koselig... Kjøper inn litt badeoljer og dilldall... Er jo så kaldt ute, frister med et varmt bad med stearinlys og oljer....
Ellers håper jeg å rekke å bake litt, eller lage konfekt. I morgen skal jeg prøve å lage villsvinpaté... Kjøttet har ligget i fryseren mer enn lenge nok til å drepe eventuelle bakterier....
Ønsker alle mine medsøstre en god helg :)

I dag er det den store ryddedagen. Gjesterommet nede (som skal bli barnerom) har blitt brukt som lagringsplass/tørkerom de siste årene. Det er rommet der alt blir plassert som vi ikke kan sette noe annet sted. Kaos, med andre ord:)) Nå skal jeg rydde ut alt som er der, kaste en hel haug og gjøre grovarbeidet nå. Plutselig kan man være i dårlig form i slutten av svangerskapet... Det henger masse pentøy, bl.a. brudekjolen, og masse annet som jeg uansett ikke kommer til å komme inn i det neste året, hehe:D

Idag skal jeg egentlig bare ligge på sofaen og gjøre minst mulig. Er så sliten etter uka på skolen og har så vondt i bekkenet og på mandag begynner hjemme eksamen, så nå vil jeg ta det med ro :-) imorgen skal vi til svigerforeldrene mine og spise middag, og da skal han fortelle mormoren sin at hun skal bli oldemor og :-) så selv om det er en lite produktiv helg har jeg god samvittighet og gjør mer neste helg. Da er mannen på sjøen og ungene hos faren sin :-D ha en flott helg! ❤

I dag er det den store ryddedagen. Gjesterommet nede (som skal bli barnerom) har blitt brukt som lagringsplass/tørkerom de siste årene. Det er rommet der alt blir plassert som vi ikke kan sette noe annet sted. Kaos, med andre ord:)) Nå skal jeg rydde ut alt som er der, kaste en hel haug og gjøre grovarbeidet nå. Plutselig kan man være i dårlig form i slutten av svangerskapet... Det henger masse pentøy, bl.a. brudekjolen, og masse annet som jeg uansett ikke kommer til å komme inn i det neste året, hehe:D
"Kremt"... Jeg har også et sånt rom... Egentlig nesten 2..... :-/

Jeg rydder og vasker og lager til selskap. Her er det bursdagshelg. Besøk i kveld og resterfest med familie i morgen.....

Sambo er sendte avgårde på treff med de fra militæret, kommer hjem utpå dagen imorgen.
Han fikk hengt opp gardiner på kjøkkenet før han reiste :-)

Jeg har slappet av på sofaen, skal snart på butikken. Tror det blir ferdig middag idag.
Skal på nattevakt i natt og imorgen så blir mye soving og avslapning på sofaen.
Mine barn er hos faren sin og sambo sine er hos moren sin..
Deilig med barnefri og stille hus :-)

"Kremt"... Jeg har også et sånt rom... Egentlig nesten 2..... :-/
Vi har også 2 sånne rom :)) Men det andre rommet skal få lov til å forbli et evig roterom. Orker ikke tanken på å rydde det helt enda:))

Vi har også 2 sånne rom :)) Men det andre rommet skal få lov til å forbli et evig roterom. Orker ikke tanken på å rydde det helt enda:))
Nå holder syrommet mitt på å bli sånn igjen også.... :-( er så lettvint å plassere alle julegavene jeg kjøper der... I posene sine... Og venter på å bli pakka inn... For det synes jeg er såååå gøy å gjøre selv... Helt til det plutselig er lille julaften og alle må pakkes inn da.... :-/

Nå holder syrommet mitt på å bli sånn igjen også.... :-( er så lettvint å plassere alle julegavene jeg kjøper der... I posene sine... Og venter på å bli pakka inn... For det synes jeg er såååå gøy å gjøre selv... Helt til det plutselig er lille julaften og alle må pakkes inn da.... :-/
Mannen min pleier alltid å sette bagen sin der når han har vært ute og reist. Også tar det flere uker eller mnd før han rydder ut av den. Er til å bli gal av. Idag måtte han rydde bort 3 bager. Jeg sa han måtte fjerne det, ellers gikk det i søpla:))

I helga er det bare eldstemann som er hjemme,og det er så godt å ha alenetid me han:) i går var vi på saufest og spiste god mat og feiret at sauene har kommet hjem fra beite,svigers var også med og vi dro hjem etter desserten (da begynte d å ta seg opp litt og jeg vil ikke utsette fjortenåringen for fulle folk). I dag får vi svigers og farmor og farfar(sambo sine) på søndagsmiddag,vi skal servere kalkun med masse godt tilbehør:D d er en liten takk til de fordi de har hjulpet og støttet oss så mye med både gård og barnepass når vi har trengt d❤️

Dagen i går gikk i ett, med babyshower for ei venninne, levere sønnen hos min mamma da han ville sove der.. Ute og handlet litt julegaver med mannen og ute og spiste..
I dag tenkte jeg og starte på julevasken, også skal jeg se lillesøsteren min spille håndballkamp..
Så kvelden i kveld blir nok brukt i sofaen:)

Vi har akkurat kjøpt et stooort hus. Og hele huset må pusses opp. Så det blir oppussing og turer til IKEA :) jeg blir fort kvalm og dårlig så må ta en del Timeouts i senga med serier :)

I dag tenkte jeg at jeg skulle prøve å gå en tur :) er så dårlig til å bevege meg :(

Vi har fått mye snø så har kosa meg masse ute med ungene. Nå mens minsten sover er det husarbeid med litt avslapping innimellom, og når han våkner må vi ut å nyte snøen før den blir borte igjen :) Vi har hatt så lite snø de siste årene så må nyte den til det fulle når den først er her :D

Vi har fått mye snø så har kosa meg masse ute med ungene. Nå mens minsten sover er det husarbeid med litt avslapping innimellom, og når han våkner må vi ut å nyte snøen før den blir borte igjen :) Vi har hatt så lite snø de siste årene så må nyte den til det fulle når den først er her :D
Så koselig med snø:D. Snødde litt her på torsdag, men la seg ikke. Nå er det bare frost, men vil gjerne ha snø❤️

Vi var en tur på biblioteket og litt ærner på lørdag. Lille gutt overnattet hos en kompis. Mannen og jeg bestilte mat hjem og koste oss❤️. I dag har vi vært på kino, doktor proktors tidsbadekar, nå tar jeg en hvil på sofaen før det blir middag❤️

Vi har vært på søndagstur til farmengården med et vennepar og datra dems - nydelig vær, pølser, kakao og sjokolade. Helt perfekt!

Endelig er helgens feiringer over. Vi var 20 til kaffe og kaker her i dag. Kjekt altså, men nå skal kvelden nytes. Minsten sover!

Back
Topp