Hvilke planer har dere i dag da?

*Peonella*

Gift med forumet
Novemberskattene 2014 <3
Julie skal sove noen timer nå, så skal vi dra å hente sambo på jobb! [:D] Skal til byen å hente lommeboka mi som jeg mistet for en uke siden, de hadde funnet den i en sko butikk.. Jippi! [:D]

Så skal vi på obs å handle inn til helga! Har også planer om å bake litt senere, kanskje det blir muffins! [:D]

Så er det jo masse morro på tv i kveld!! Herlig dag [:D][:D]

Hva skal dere da??

nå skal Elias snart sove og da skal jeg pakke til jeg skal reise i morgen.
også når Elias er våknet skal vi hente min lillesøster på skolen, så spise middag hos min far og være der til i morgen. Eller Elias blir til søndag[:)]

Vi skal på BV-treff så snart Benjamin våkner så skal, vi kle på oss, ut i bilen, hente linnpinn og Noah også er det rett ut på moa og møte andre avhengige.[:D]

Kommer noen som ikke har vært med før også i dag, så da gleder vi oss litt ekstra.[:)]

ingen planer for dagen..[8|]

ikke noen planer enda, men blir vel å beise huset senere i dag[:'(]ellers så vil jeg kose meg med samboeren å jentungen i dag...

Skal kose oss hjemme også skal jeg ut med jobben på kvelden..På foredrag med egil drillo olsen også konsert med Harald Dose[:D]

Når Nora våknet etter hvilen sin, skal vi ut og teste den nye lastebilen[&:][:D] I 5 tiden skal jeg kjøre henne hjem til mamma.. hun skal sove der siden jeg skal jobbe ekstra i morgen tidlig. Sambo er i tyskland. Reiste tidlig i morges. Så jeg er alenemamma denne helgen[:)]

høres ut som en skikkeligkoselig dag Bekkiz!

Jeg skal til tannlegen å borre nå snart[&:] ikke så koselig, ellers har jeg ingen planer, sambo skal ut med noen kamerater, så jeg skal vel bare slappe av hjemme[:)]

skulle egentlig på trening kvart over 10 men den der bussen kom jo aldri, kunne ha gått men det regnet så sinnsykt.

Men ellers i dag så vet jeg ikke, lillemor sover nå så kanskje vi går en tur etterpå, slenge henne i mai teien og gå en tur.

Ellers tror jeg vi bare skal kose oss hjemme bare oss 3 i kveld.

ORIGINAL: *mie83*

nå skal vi prøve å ordneno frokost, jeg og julian stod opp kl 10, hehe... da fant jeg han liggende i senga å kose på nasse nøff-bamsen sin! har satt på vask og tørketrommel og skifta bæsjebleie... så skal jeg pakke saker og ting til helga for vi skal til lillehammer...

du bekkiz, lurer på om du kjenner noen jeg kjenner jeg.... for du er opprinnelig fra nannestad?[8|][:)]

Hvem da?

Fortsette oppussingen av badet. Ellers blir det vel litt tv og bv.

Hadde planer om å sove å slappe av siden jeg er syk og barna er på skolen og barnehagen i dag, men har visst blitt sittende her..

jeg skal sitte her i sofaen å synes synd på meg selv![:D][:D][:D]   KabelTV datt ut, så det er BARE sne på TV, å sambo er på jobb til 0200 i natt.. kjempe dag hva???[:D][:D]  glad jeg klarer å ta ddet med et smil da. [:)]

Får sitte her og prate litt med oss på BV, da..
[8|]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Får sitte her og prate litt med oss på BV, da..
[8|]

skal du ikke se bort i fra[;)]

Back
Topp