Hvilke planer har dere i dag da, skjønne jenter? :)

mamatina

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Her skal jeg og våre to gutter om litt reise på en lekeplass sammen med en venninne og hennes to gutter :) Tar med litt niste og godt med solkrem, så skal vi kose oss der noen timer.
Etter det reiser vi tilbake til oss og skrur på vannsprederen så guttene får kjøle seg ned litt :)
Så blir det vel grilling til kvelden tenker jeg :)

Ha en super lørdag alle sammen! :)

Her går det i soling, soving og Harry Hole-lesning, på verandaen hjemme hos mamma og pappa :) Blir grilling her og etterhvert! Nydelig lørdag med strålende vær!
Ha en fin dag! :)

Vi er i feriehuset på barndomsstedet mitt. Samboer og en kompis fisker mens jeg tar det med ro hos bestemor. Skal lage pizza litt senere :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg og sambo skal på date i kveld. Har slikket litt sol tidligere og gjort litt husarbeid. Og i kveld blir det kos. Gleder meg.

Vi har i dag sendt avgårde feriegjestene til Italia og har nå kommet oss på plass på Campingen i Valdres. Deilig med 24 grader og bare avslapping på "fjellet" :p

På "mobben"

har vært 2,5- 3t hos frisøren i dag med skikkelig klipp og farge, utrolig herlig:-):-)
så har vi ordnet litt hjemme, tok med meg gullet mitt bort til min tante som bor bare 5 min unna, der satt vi ut i sola og spiste norske jordbær med fløte :-) og nå skal vi straks spise middag, helstekt ytrefilet av svin :-)
en kjempefin dag :-)

vi har vært å handlet på byggern, oppussing it is ;) så har jeg vært hos bestevenninna mi å kost med snuppa hennes på 4 dager! Gud så herlig :D Gleder meg til min kommer hehe

Back
Topp