Hvilke planer har dere for påska?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
Hytta på sjusjøen og besøke pappa, bestemor og bestefar på Lillehammer.

Jobbe de to første dagene og så har mine to gull bursdag 26 og 27 mars så da blir det å feire dem:) så får vi også besøk av svigers:)

Vi skal kose oss hjemme. Også blir det litt familiemiddager og mulig en tur til Sverige for å handle litt:) har bestilt sol slik at vi kan grille og kose oss ute:)

I palmehelga blir det hyttetur. Resten av påsken går nok med til besøk på forskjellige hytter og andre dagsturer. Jeg håper også på mye sol, og grillvær :)

Det blir pulktur og ski for hele familien,,, om været holder da :D

Her blir det vennebesøk på lørdag før vi tar turen til svigers, onsdag reiser vi videre til min niese, gleder meg veldig til å få hilse ordentlig på min lille grandnevø (ja jeg er gammeltante :) ) søndag reiser vi hjem igjen så vi kan komme litt i orden før det er tilbake på jobb på tirsdag. Det blir min første arbeidsdag etter jul så er veldig spent på hvordan det går.

Drar på hytta., skal gå lange turer med voffsen, slappe av i solveggen med en kvikk lunsj, drikke appelsinjuice, kose meg med påske egget mitt, og glede meg til lammelår på påskeaften., er det ikke det som er påske da(?) <3 Jo!=)

pusse opp barnerom og garderobe, når snuppa skal være alene på hytta til svigers, så skal jeg jobbe litt de to dager, og så blir det hyttetur fra onsdag-lørdag, påskelam hos mamma på påskeaften, så det blir mye familietid igrunn:)

Nå i helga skal junior være hos svigers fra lørdag til søndag. Sambo og jeg skal blant annet til ikea lørdag.

Vi drar til mamma på onsdag og blir til mandag. Gleder meg masse til å treffe bestevenninna mi igjen, hun er vokst opp i nabohuset og kommer alltid hjem dit når vi er der oppe.

Vi skal på oul! Gleder oss mest til det! :) Ellers skal vi en tur til svigers, til et vennepar som bor et stykke unna også skal vi pusse opp barnerommet :)

Har ingen planer for palmehelga. Sambo skal jobbe de svarte dagene i påska siden han får dobbelt lønn, og det kommer godt med:-) jeg og junior håper på fint vær slik at vi kan være litt ute :-)

Skjærtorsdag reiser vi til Estland og blir til søndag :-) planen var å handle barneklær og stæsj, siden det er så billig der, men nå vet vi ikke kjønn da, så da blir utvalget litt dårligere:-) jeg skal på spa da, sånn mammaspadag, det gleder jeg meg til :-)

Back
Topp