Hvilke planer har dere for langhelgen??

sisu

Glad i forumet
Ja hva skal dere gjøre?
Vi blir hjemme til fredagsmorgen, da setter vi snuten mot Kristiandsand. Her blir det besøk i Dyreparken med overnatting i Kardemommeby. Storesøster har hatt nedtelling i to uker nå.
Deretter dra vi videre til min hjemplass og feirer 17 mai med mine foreldre[:D]

I morgen skal vi til svigers en tur! Se på lammene (som Alma er litt redd[8D])
På fredag har jeg fått med meg gubben på handletur!! Juhuuu![:D]
Resten av helga skal bare nytes hjemme, med hagearbeid og kosing! Jeg vil ha den lille familien for meg selv i helga! Hehe[;)]

Ellers 17.maifeiring bare her hjemme i bygda..

I morgen slappa av å vaske hus, fredag, slappe av, lørdag ut med venner, søndag slappe av, ansje til en veninne å ha vanasta kveld (kortspill) 17.mai, til mamma på lunsj. så se litt i byen før vi drar hjem :)

Nei..Det blir vel lite som vanelig det..Stikker nok bort til pappa og stemoren min en tur med gubben på slep..Så skal vi bortom dem en tur på 17 mai og men ellers ingen planer..Blææææ føler eg bare sitter inne og gror foran tven,hver kveld [:'(]

i morgen blir det husvask og kos med ungene[:)]fredag kommer sambo hjem fra jobb,så då blir det kun avslapping og kos..søndag kommer pirisjura,hennes sambo og lille casper på overnattings besøk,de skal feire 17mai ilage oss[:)]også skal vi og spise kvelds hos et vennepar på kvelden[:)]

I morgen blir det å slappe av, tar oss kanskje en liten tur til mine foreldre i løpet av dagen. Fredag og lørdag blir det å gjøre rent (prøve i det minste). Søndag blir å slappe av, tar ting på sparket om vi finner ut av hva vi vil. På 17.mai skal vi gå i tog *gledeseg*, mine foreldre skal passe Oliver i mens jeg spiller, ellers den dagen blir å kose seg sammen med familien.

Svigers kommer kanskje, de fant ut at de aldri har sett meg spille [8|]

I morgen skal vi ikke noe annet enn kose oss her og gå tur i skauen,fredag skal vil til ei venninne av meg som har flytta nordover[:)][:)]

Helga er vel bare sofa og ute og lite aktivitet trur jeg,mens 17 mai braker det laus med øl ,mannfolk(entall da,gubben hohoh[8D][8D] ) og hornmusikk[:D][:D][:D] Skal marsjere med et skolekorps oppi her,det blir sååå kos[:)][:)]på kvelden skal vi til et vennepar og overnatte,gutta skal ølle seg mens damene skal snope[:D]

Ååå.. Jeg har som vanlig glemt å handle inn.. Er butikkene åpne i morgen eller er alt stengt?[&:]

ORIGINAL: Goldy

Ååå.. Jeg har som vanlig glemt å handle inn.. Er butikkene åpne i morgen eller er alt stengt?[&:]

Er nok stengt [;)]

ORIGINAL: Sorland

ORIGINAL: Goldy

Er nok stengt [;)]

Bare SÅÅÅ typisk meg!![:@] Var jo på butikken tidligere og kjøpte noen småting, "tar storhandelen i morgen.."[8D] Glemmer slike dager jeg - ammetåka henger tykt enda ja..

Jaja, bare jeg får tak i bleier og noen småting, så skal det gå det! [;)]

---
Vi har ingen planer i langhelgen, blir vel ett besøk til besteforeldrene til sambo ihvertfall, og så får vi prøve å kose oss litt ilag [:)] 17.mai skal vi til byen og se på tog ihvertfall[:)] så sant det ikke regner da..

Glemte at sambo skal arrangere utdrikningslag for bestekameraten.. Så da blir det ikke mye jeg ser til han likevel[8D] Kansje forma hans begynner å bli bra igjen til 17.mai[8D]

Har faktisk ingen planer for denne langhelgen. Mannen skal jobbe alle dager bortsett fra søndag, det får bli kosedagen det..Evnt vaske/ryddedag, for vi skal ha visning 18.mai...Gidder ikke stå å gjøre det på 17.mai akkurat....
På 17.mai blir det kanskje(klarer ikke å bestemme meg[8D]) til byn og se hovedprosesjonen og så hjem til mamma og pappa på lunsj. Mannen min skal jobbe den dagen også, men vi skal kose oss sammen frem til han begynner halv tre!!! Må jo få på(og av[;)][8D]) han bunaden....

Idag blir d vasking, pakking og kos med barna. I morra blir d siste innspurt av div.gaver og handling før vi setter snuta mot Bamble, skal i bryllup på lørdag. Så drar j og barna videre til mine foreldre og skal være der til neste helg. Da går turen videre til Kongsberg hvor vi møter mannen og skal være der til mandag 24. Så drar vi hjem igjen [:)]

Slappe av og slappe av, så slappe av enda litt mer.. Føler for det nå i dag ihvertfall. Sambo skal jobbe, så blir uansett ikke noe masse krims krams

Her har sambo bare fri idag, å jobber imorga men vi skal hente campingvogna vår hit idag, gjør den klar for kjøre inn i dalen å være der i helga[:)][:)][:)] gleder meg stoooormasse[:)]

Back
Topp