Hvilke planer har dere for i morgen?

~D@isigeD@ier~

Forumet er livet
VIP
En fin fridag i vente, og mange har nok planer...: )
Hva skal dere bruke fridagen på?

Mannen er på sjøen, men jeg og ungene skal i en stor lekepark med 5 av mine klubbvenninner og deres barn.
Det skal sykles, lekes og grilles pølser på bål : )

Store og små gleder seg : )

Det hørtes koselig ut :)
Vi skal gjøre ferdig stua til mormor og kanskje en tur på besøk til svigers om det ikke blir for sent :) Så ikke noen store planer :P

Planene er ikke mange, men vi skal ut å blåse såpebobler iallefall! Det finnes ikke noe i verden som er så fantastisk som såpebobler om dagen, ifølge mini og bikkja. 
Ellers blir det vel kanskje til at vi steller i stand vafler og koser oss. Har en babyseng som jeg skal pusse opp innen fredag, så det er ikke dumt å få begynt på den. 

Ååå, det hørtes jaggu deilig ut

Skal ha varetelling vi

Vi skal være sammen med søsteren min og hennes tre barn, vi skal fiske og grille pølser på bål :)

Her blir vell dagen brukt til eksamenslesing :p 

Blir nok skikkelig lekedag i morgen, har sånn halvveis avtale med noen venninner med barn, uten å ha avtalt noe fast enda, se an været litt men er meldt knallvær. Det er knøttedisko i nabobyen, fra 0-6 år, tipper det hadde vært stas! Ellers så blir det nok en playdate på en lekeplass hvertfall.

har bare mine egene barn i morgen og været er for jævlig så blir vel litt inneaktiviteter. mulig vi syr litt klær sammens eller noe slikt

på besøk til ei venninne som jeg ikke har sett på evigheter... mulig jeg tar med guttungen, for hun bor rett ved stranda så kan han leke der mens vi preiker og drikker kakao og spiser kjeks :D

gubben skal late som om han er arbeidsledig i en dag.. begynner i ny jobb på onsdag.. Han har fått en huslig oppgave og det er å vaske dusjen, for det klarer ikke jeg.. :P

Nesten samme som deg :) Får besøk av fire klubbvenninder med barn til lek og grilling hos oss :)

Være ute og nyte det nydelig været, jobbe på naustet vårt, gå en liten fjelltur med dattera vår, eller dra på sykkeltur=)

Kanskje besøke de gamle naboene våre (et vennepar) som nå bor et kvarters gange unna - sønnen deres er et år yngre enn Jr. og de går i barnehagen sammen; en liten playdate hadde vært en kjekk start på dagen.

Så får vi se om vi tar turen til sentrum for å leke på lekeplassen i Sofienbergparken, f.eks., før vi kanskje besøker et vennepar med en stor gutt på ettermiddagen - G vil gjerne besøke dem og hilse på katten deres igjen. :)

I så fall mistenker jeg at det blir burgermiddag et eller annet sted underveis. :D

Vi skal til svigerfar og grille.
Snuppa er bare 13 dager gammel, så det blir meget stille og rolig for vår del.

Vi skal være ute fra vi står opp til vi legger oss!! 

SOL og 17 grader må søren meg nytes! ;) hohoho! =) Elsker sånne dager! 

Ikke gå i tog, er hva jeg skal gjøre i morgen :)
Vindusvask og rydding i bod står også høyt på listen. 

vi skal først på kuslipp på en gård.
så skal sønnen min på prøvefilming for en reklamefilm for dnb.

Vi skal først steke sveler, som vi skal ta med til oldemor. Senere på dagen skal vi dra for å se på toget, og spise årets første is. :)

Back
Topp