Hvilke plager

Preggers87

Elsker forumet
*MIA*
Julegavene 2019
Gleder du deg mest til å bli kvitt? For meg må det være halsbrannen og de rastløse føttene. De er alltid altfor varme og hovne. Gjør at jeg aldri klarer å slappe av!

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Utvilsomt det å være kvalm hver dag og å kaste opp hele tiden! Det har virkelig ødelagt mye.
Så må det bli vondtene i bekkenet i tide og utide, og det at babyen klemmer på nerver som gjør at jeg får isjias- lignende smerter og beina plutselig svikter under meg.
Skal bli fint å få han ut nå ja!!

Edit: og halsbrann.... ble veldig minnet på akkurat hvorfor jeg hater det, akkurat nå.... -.-

Klarer ikke sette ord på det, en sammensetning som gjør at man fungerer i hverdagen igjen. Antageligvis er det utmattelsen og illebefinnende med svimmelhet/kvalme/pustevansker/hjertebank som er mest ødeleggende :-P

Vann i kroppen, å kunne "få lov til" å spise og drikke det jeg vil, å kunne løpe igjen. Eller bare det å kunne gå litt fort vil også være en seier. Å kunne ligge på ryggen!

Har ikke så mange denne gangen, men har derimot et bekken som ikke liker meg,
så jeg gleder meg veldig til det går over!! Bekkenløsning er IKKE noe jeg kommer til å savne!

Halsbrann!
Helt klart!

Det forventer jeg at forsvinner etter fødsel. Bekkenvondt om natta er jeg ikke sikker på om like "lett" blir borte så tørr ikke glede meg til det.

Men å slippe å spise syrenøytraliserende før jeg legger meg og minst en gang i løpet av natta....DET gleder jeg meg til å slippe :D

Hear hear! Bare spise syrenøytraliserende 1 gang ila natten høres ut som en fjern drøm. Spiser ca 5.. Når jeg ser jeg har færre en 10 tabletter igjen blir jeg like desperat som en røyker etter å fornye røykpakken sin på vei hjem fra fest halv 4 på morgenen

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Hmmm.....
Har vært heldig å sluppet unna plager denne gangen også,
men skal bli deilig å få mer energi igjen etterhvert.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

bekken/rygg skal bli bra og kunne traske i vei uten at plutselige smerter setter en stopper for alt.. Slippe å spise middagen til kveldsmat igjen..

Halsbrannen gleder jeg meg til å bli kvitt også! Tror jeg blir gal snart, den er der konstant og ingenting som hjelper lenger :( ellers så er det vann i kroppen. Og ser frem til å kunne ligge på magen igjen :)

Halsbrann,bekkenløsning,pustebesvær,vann i kroppen - ja fikk visst det meste denne gangen!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Bekkenløsningen er vel det jeg gleder meg alldr mest til å bli kvitt! :-)

Halsbrannen helt klart!

Sent from my iPhone using BV Forum

Bekkenløsningen!
Hverken forventer eller tror at den blir helt borte etter fødsel nå heller, krever nok endel opptrening, men må ihvertfall bli bedre enn det er nå:p..

Jente født juli 2011 ~ termin med lillebror, i april 2014 :)

De ekstreme smertene i magen etter alle de ekstra literne med vann, og bekkenløsning. Gleder meg så utrolig til å gå tur igjen nå som det er så fint vær! Ble raskt bra sist så håper på det samme nå :)

Rastløse ben noen kvelder, halsbrannen som kommer og går og vonde hofter om nettene. Men jeg skal absolutt ikke klage når jeg leser hvilke og hvor myr plager flere av dere sliter med. Min kropp er visst laget for dette, flaks for meg!

Sent from my iPhone using BV Forum

Halsbrannen, lyske-/bekkensmerter, vann i kroppen, å kunne sove en natt uten å ligge i fosterstilling pga. krampe i beina om jeg strekker de ut:P

Også gleder jeg meg til å kunne gå i de "vanlige" klærne mine igjen:)

ryggvondten som har vært på samme plass i 3 uker, tømmerstokkfoten min og å kunne sitte behagelig igjen.

Halsbrannen, håper allergien blir å roe seg, og at det skal bli lettere å snu seg i senga:)
Husker fra sist at jeg ble overraska over hvor stiv og støl jeg var i mange uker etter fødselen, men nå er jeg forberedt og blir å ta det mer med ro i barseltiden;)

Back
Topp