Hvilke plager har du?

Trin

Forumet er livet
Hvordan står det egentlig til med maimammaene?
Er vi døden nær eller greier vi oss fint?

Selv føler jeg meg utrolig heldig og har ingen alvorlige plager.
Er rett og slett kjempe sprek, og elsker å være gravid. [:)]
Litt vonde hofter pga hypermobilitet, men det er jammen meg det eneste også. Føler meg veldig heldig, og blir mer og mer takknemlig for det for hver dag nå.

Hmm... Ingen av delene utenom akkutt sliten innimellom...
Kan vel ikke kalle det no' plage?!?[:D]

jeg oxo så kan ikke du lage en post som vi å kan krysse av?[:D]

Var ikke plass til flere... :(

ORIGINAL: majasj86

jeg oxo så kan ikke du lage en post som vi å kan krysse av?[:D]

Vi får ta annet...

Det betyr nemlig frisk og rask! [;)]

Bekkenløsning og kortpusthet akkurat nå! Har også en del ødemer, men det plager meg ikke akkurat nå!

Måtte krysse av di fleste her[:'(] føler meg som en hypokonder[:@]
Jaja 7uker igjen så får jeg en stor premie[:)]

Kortpusthet og bekkenløsning her.. men overlever!![:)][:)] bare noen fåå uker igjen nå!! (sett i betraktning hele svangerskapet!![8D][:)])

Vann i kroppen tilog med tærne mine har fått egne vannposer nå, vondt i rygg og hofter (går til fyso for det)
Kondis hva er det da.

Plaget med vond rygg og vonde kynnere .. vondt i ryggen har jeg hatt siden uke 25 så begynner å venne meg til det .. er verre med kynnerne [:-]
men for all del, det er ingenting i forhold til alle de plagene jeg kunne fått .. så føler meg stort sett frisk og rask [;)]

Jeg har bekknløsning pluss at det er en nerve som ligger i klem i korsryggen(isjasnerven vistnok) Så jeg homper rundt på krykker[&:]

Leggkramper!! Men ellers er alt flott![:)]

Bekkenløsning
Leggkramper
Vond rygg/hofter
Vonde kynnere
Annet:  Halsbrann[:'(]

Jeg har en del plager, men jeg stprtrives med tilværelsen!!!

Elska å være sørpå, hadde til og med en HEL dag på krykkene i Oslo. Vandra rundt... Hadde vondt etterpå, men det gikk så overraskende bra!!!

ORIGINAL: Pastella

Jeg har en del plager, men jeg stprtrives med tilværelsen!!!

Elska å være sørpå, hadde til og med en HEL dag på krykkene i Oslo. Vandra rundt... Hadde vondt etterpå, men det gikk så overraskende bra!!!

Digger positiviteten din Pastella!!!! Forbildet mitt idag du[;)]

Back
Topp