Hvilke plager har du nå mot slutten?

Solfrøkna

Betatt av forumet
"Alle" kjenner til kvalme og trøtthet i første trimester, men hvilke plager har du nå de siste 3-4 ukene før fødsel?
For min del hovner jeg fort opp i beina (men forsvinner ved hvile) har fått antydninger til hemeroider, [emoji33], vondt i ryggen når jeg kjører over lengre strekninger, tung i hele kroppen... Gleder meg til fødsel for å si det slik...
 
Plages med ryggen. Ellers er jeg veldig trøtt, og skjør i humøret. Men jeg vil si at jeg er i veldig god form likevel :)
 
Bekkenløsning de siste tre ukene..å halsbrann:wtf:
Men bare 5 dager til termin nå så ska holde ut:)
 
- Bekkenløsning har endret seg til å ha vondt i symfysen.
- Er meget sliten og trøtt.
- Svangerskapskløe/intrahepatisk kolestase
- Hovne bein
- Blitt mer hormonell (nesten ikke hatt antydning til det tidligere)
 
- Fremdeles ekstrem bekkenløsning
- Carpal tunnel Syndrom
- Hovne bein, tærne ser ut som små cocktailpølser
- Halsbrann
- Knær som begynner å gi etter ( må være vekten)
-Halsbrann
- Tisser 100 ganger i løpet av natten

Men ellers går det heilt fint :hilarious::hilarious::hilarious:
 
Glemte halsbrann selv... uansett hva jeg prøver blir jeg ikke kvitt det.. Hadde ikke dette i forrige svangerskap.
 
Bekkenløsning og låsning, sure oppstøt og halsbrann. Mange vonde kynnere, og mye vondt i magen (tipper det er ligamentsmerter).
 
Merker godt de vonde og ubehagelige kynnerene på kvelden som kan holde meg litt våken.. Pluss en del mensmurringer. Mye trøtt men ellers er formen egentlig veldig bra :)
 
Bekkenløsning, ekstremt sårt ribbein (i den grad at jeg ikke klarer å sitte mer enn et par minutter av gangen), trøtt og veldig tappet for krefter. Utrolig mye nedpress (men dette er visst helt vanlig for tredjegangsfødende).

Halsbrann har jeg hatt til og fra i svangerskapet, men for noen uker siden ble det virkelig ille og var tilstede daglig, fikk noen tabletter av legen og har ikke hatt det en gang siden, HERLIG! :happy:
 
Stråling og stikking i nedre del av rygg
Mensmurringer
Lite energi og tungpust
Hormonell (ikke vært det tidligere)
Veldig rastløse bein
 
Bekkenløsning
Nedpress
Kynnere/maserier
Tungt/vondt i ribbeina
Vann
Må tisse mye
Sårbar
Trøtt og sliten
Rastløse ben
Typiske svangerskapsplager nå på slutten tenker jeg :) Tror ikke formen min er så verst i forhold til mange.

Merkelig nok har jeg ikke hatt halsbrann i dette svangerskapet. Har hatt det i begge de andre.
 
Trøtt, myyye nedpress å stikkinger i underlivet, varm, utålmodig[emoji12][emoji6]
 
Sliter med varme, blir ekstra varm, svett og hoven. Lett andpusten i oppoverbakker, må ta pauser under tur, vasking etc. Sover dårligere. Vondt i bekken om jeg sitter mye eller gjør mye tungt arbeid. Egentlig ikke så mye å klage over :rolleyes: Skal bli godt å få tilbake kroppen sin! Og til helgen starter endelig permisjonen :smiley-bounce012
 
Bekkenløsning, ekstremt sårt ribbein (i den grad at jeg ikke klarer å sitte mer enn et par minutter av gangen), trøtt og veldig tappet for krefter. Utrolig mye nedpress (men dette er visst helt vanlig for tredjegangsfødende).

Halsbrann har jeg hatt til og fra i svangerskapet, men for noen uker siden ble det virkelig ille og var tilstede daglig, fikk noen tabletter av legen og har ikke hatt det en gang siden, HERLIG! :happy:
Hvilke tabeletter har du fått??:) Sliter ekstremt med halsbrann.
 
Mine plager:
- Føler meg ekstremt tung på kveldene
- Vanskeligere å puste
- Grusom halsbrann (forsøkt alt reseptfritt på apoteket som kan brukes av gravide, skal prøve meg på resept medisin nå)
- Fortere sliten og sover dårlig på natten

Ellers har bekkenlåsning i ryggen blitt veldig veldig mye bedre :) Noen dager har jeg masse energi, mens andre dager er det mindre. Værste plagen nå er nok halsbrann og tyngden på kvelden.. kjennes ut som brystet blir presset oppover.. hehe
 
Konstant frykt for at noe skal gå galt med vesla
Søvnproblemer
Null energi
Halsbrann
Urolige bein
Nedpress
Bekkenløsning
Vonde kynnere
Vann i kroppen
Kjenner det skal bli godt å bli ferdig snart!
 
Back
Topp