Hvilke personlighetstrekk tror du babyen din arver?

winterberry

Gift med forumet
*MIA*
Sitter jo våken igjen nå på natta, så må jo nesten lage en meningsløs tråd just for fun :p

Hele familien min er ganske stae, kreative og med temperament. Alle i familien min har veldig sterke personligheter.
Så ser for meg at det ikke akkurat er usannsynlig at det kan føres videre.
Er også en overdose tørr og dårlig humor på oss alle sammen,så der mistenker jeg at han fort kan bli miljøskada, stakkar :p

Dere da?

hun kan nok ikke unngå å bli musikalsk. Så håper jeg hun arver tålmodigheten min og temperamentet til far. Men temperamentet har vi nok fått en forsmak på allerede - og det er mitt! (rooolig, rooolig, 1-2-3... #$%&@#&%#!!!!)

Musikalsk (i alle fall veldig glad i musikk) og temperamentsfull:P
Jeg er lik min far, han har 5 brødre, og alle søskenbarna mine som ligner på fedrene sine også har ekstremt korte lunter, uff:P
Og jeg tror mine gener er dominerende, da sambo ikke ligner på noen i sin nære familie visstnok, og jeg er snytt ut av nesa på papsen...

Her er han første helt lik faren da han var barn..
Han andre ligner en god del på meg (selv om mor mi sier jeg aldri gjorde noe galt -haha)

Begge har god vilje (stae) men på hver sin måte..

Han ene sitter og sipper til sentimentale deler i tegnefilmene mens han andre holder på å le seg ihjel av sånn type ambolt i hodet humor.. (scrat på istid f.eks) -han sentimentale vil være god med dyr som i utgangspunktet er nokså sky, mens han andre liker best å knø de som ikke stikker av.. Begge er veldig kreative.. Han første er et vasehode som ikke vet hvor han har tingene sine og rommet ser ut deretter, han andre rydder rommet sitt uoppfordret og har system på lekene sine.. han første spiser "alt" mens han andre er SÆR i matveien..

Jeg kommer også ifra en søskenflokk på 5 og vi er totalt forskjellige..

Så jeg forventer egentli alt mellom himmel og jord.. men tror det blir en grei baby som ikke griner så altfor masse..

Aner ikke.
Men her er hele slekta veldig nysgjerrige i flere generasjoner,
Så blir vel en liten nysgjerrigper dette også.
Ellers er vi kjent for å ha spesiell humor og er litt stae.

Håper han arver temperamentet til pappaen, da han er rolig og tålmodig. Jeg er utålmodig og kunne eksplodere flere ganger daglig, da jeg var lita. Ekstremt kort lunte. Har sett flere opptak på film...:P Vi er begge musikalske, så han får forhåpentligvis litt av det. Håper han ikke blir like ustrukturert som meg, og sta. Både jeg og pappaen er veldig glade i dyr, så håper han også vil bli det. Det blir spennende å se!! :)

Back
Topp