Hvilke parker å besøke i Danmark?

Tre muskuterer

Lykkelig!
Vi har 3 barn i alderen 7, 2 og 1 år. Vi skal til jylland på ferie og tenkte å besøke noen av følgende steder:

Kattegatsenteret
Givskud zoo
Ree dyrepark
Fårup
Djurs
Aquadom i lalandia
Legoland
Aquarium i Hirtshals.

Men med denne aldersforskjellen og ulike behov og kun 2 voksne vil vi helst dit der det er litt oversiktlig og noe å gjøre for alle. Noen som har en formening om hvor vi burde dra?

Legger til at vi vil max. på 2 av disse siden jeg synes det holder i massevis!

Vi var på Fårup Sommerland sist uke. Var veldig gøy :D Måtte jo ta en berg og dalbane for min del da :P Så da satt barna med tanta og så på :P

Men vi hadde da barn i alder 3,5 år*2 og ei på 8,5 år. Mye av tinga var det jo 90 cm grense på, eller 100 cm grense på. Våre to små stanga jo akkurat 100 cm, så fikk tatt en god del. Mye lekeplasser utenom også inne der. God buffet og mat generelt. Det meste av karuseller og ting de kan ta er oppsummert på siden deres også :)

Men parken i seg selv var veldig fin og ganske grei oversiktlig syns vi :) Vi var der fra de åpna til de strengte og timene fløy. Men nå er jo våre noe større da, og passa de fleste cm grensene de hadde :)

Legoland passer de fleste og Løveparken

Løveparken er utrolig fin :D visst dere skal ha med bil anbefaler jeg og kjøre gjennom parken der løver, giraffer, zebraer osv går villt utenfor bilen. Var der når jeg var liten, og elsket det :D ellers er Legoland bra

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

I djurs er det flere lekeparker og ting å gjøre for de minste også. Anbefaler et stopp på grillbuffeten i western ! ;)

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app

Det er også noen funpark opplegg rundtom - en slags åpen gård med lekeplass. Gøy for de minste :)

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app

Anbefaler djurs, fantastisk park. Vi drar dit år etter år istedenfor legoland

Ree park er en fantastisk "liten" dyrepark der man går inne hos mange av dyrene pluss at man får sitte på i bil inn til savannedyrene der også. Helt klart en av favorittdyreparkene våre i danmark. Men bør nok ha vogn til de minste pga avstander å gå da. Legoland har jo litt for en hver smak!

Ellers kan jeg anbefale jesperhus blomsterpark også på Jylland. Der er litt av hvert for alle aldre

Vi var i giveskud zoo i fjor, det vsr veldig gøy, ikke overveldende med folk,

I pr var vi i legoland og kattegattsenteret legoland var kjempe gøy! Kattegattsenteret var jeg litt skuffet over, trodde det skulle være større, men ongene koste seg:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi bodde en uke i Lalandia og fikk med oss Givskudd Zoo, Legoland og Aquadome. Våre bare er 1år, 3,5år, 5år og 11år. Alle fire storkoste seg :)

Legoland har jo noe for alle, og er jo veldig allsidig + mye å se på (må ikke bare stå i kø for karuseller).

Løveparken synes ikke vi var særlig spennende, men da vi var der var vi en 11åring og 2 voksne.

Back
Topp