Hvilke papirer må man ha med i banken..

jani83

Forelsket i forumet
Når man skal vurderes for lån??!?
Er driiitnervøs, og har gruet meg lenge, så nå vil jeg ha alt jeg trenger med meg, så de ikke sender meg hjem igjen uten å få vurdert det! [&:]

Har selvangivelsen for 2009 til meg og samboern, arbeidskontraktene våre og siste lønnslipp.. I tillegg må saboern skrive en fullmakt som sier at jeg har tilgang til hans info siden han jobber utenbys.. og legitimasjonen hans!

Noe annet jeg trenger?!?!

Jeg foreslår at dere setter opp et budsjett for hvilke utgifter dere har pr idag, og hva dere kommer til å ha når dere har fått lån.

Pass. Det måtte vi ha i banken og selvfølgelig hadde vi ikke med oss det. Trodde det holdt med vanlig legitimasjon.
Hadde tatt med meg ett par lønnslipper jeg.
Lykke til[:D]

ORIGINAL: lykkepillen

Jeg foreslår at dere setter opp et budsjett for hvilke utgifter dere har pr idag, og hva dere kommer til å ha når dere har fått lån.

Ja, det var det en venninne som tipset om! Hun sa at hun trodde det var mest for "syns" skyld [;)] Men skal prøve å sette opp et lite budsjett her [:)]

Oj! Må det være pass?! hmm.. da må jeg kanskje lete fram mitt.. samboerns skulle jeg uansett ha med[:)]
Takk for tips![:)]

Og takk for lykkeønskining.. d trengs [;)]

Back
Topp