Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg synes ihvertfall at den med brie er godJeg har fått tips om brie i ovnen på 150grader i noen minutter til den smelter litt, så ha honning og nøtter over. Regner med det dreper bakteriene.
Skal også være greit med alle oster på tube, for de har blitt smeltet en gang for å gjøres smørbare. Der er det jo og brie og muggost. Vet ikke om de er gode![]()
Da skal den prøves når kvalmen går over og matlysten kommer tilbakeJeg synes ihvertfall at den med brie er god![]()
Kan godt hende at muggosten er god og, men har ikke prøvd den... ;-)Da skal den prøves når kvalmen går over og matlysten kommer tilbake![]()
Kan man bare spise fetaost hvis dn er nyåpnet? Finnes d porsjonsbegre? Jeg bruker alltid å kjøpe de store glasseneFetaost kan man spise iallefall, så lenge den er nyåpneter nyyydelig med soltørket tomat og fetaost i salat syns jeg
og alle smøreoster fra tine vet jeg man kan spise, og alle slags tubeoster
og seff gulost og brunost
Tror de finnes i mindre pakninger og. Jeg har spist fra glassene, ikke hørt noe mot dette før... Får følge litt ekstra med her ;-)Kan man bare spise fetaost hvis dn er nyåpnet? Finnes d porsjonsbegre? Jeg bruker alltid å kjøpe de store glassene![]()
Kan man bare spise fetaost hvis dn er nyåpnet? Finnes d porsjonsbegre? Jeg bruker alltid å kjøpe de store glassene![]()
Ok, men d er godt å vite! Er jo akkurat student jeg er, mn skal vel klare å unne meg d en gang i blandtJeg har akkurat lært (uavhengig av graviditeten) at når man er oppi de glassa med lake blir det fort bakteriedannelse. De glassa kan man jo også ha i evigheter før man bruker de opp og da blir det bakterier. Som man skal være forsiktig med for den lille. Personlig liker jeg ikke fetaosten i det glasset, bare den grønne pakken evt de porsjonspakkene men de er dyre for en students lommebok![]()
Ok, men d er godt å vite! Er jo akkurat student jeg er, mn skal vel klare å unne meg d en gang i blandt![]()
Enig!Ja feta er jo elsk![]()