Hvilke ord kan babyen nå?

Han sier mamma og øver seg på papapa. Ellers er yndlingslydene om dagen, LILLILLILILILLI
 
Mamma, pappa, innimellom hei.
Hun sa "hadet" og vinket til i 3 dager før hun ikke ville mer. Har begynt å si bæ bæ når vi synger bæ, bæ, lille lam.
Rister på hodet og mener nei. Masse babling :) og hyling om dagen....:singing::hungover:
 
Her har ordene kommet på rams siste tiden. Sier: mamma, pappa, beppen (besten), deili (deilig), beiley (hunden til søsteren min), Ning Ning (Storesøsteren sin), brrrmmm for bil, nei og ma når hun vil ha mat
 
Mamma, pappa, storebrors navn (en stavelse av det i hvertfall), hei og hade er de ordene jeg klarer å identifisere helt tydelig.
 
Tror han prøver å si Bø :p
 
Rolf sier lys. Ellers nevner han mamma, pappa, hei, Namnam, der, se, nei, jada og flere ord, men dessverre ikke på rett sted ennå .
 
Hun fikk litt is i varmen i går, da sa hun 'nam' mange ganger. Så, hun liker is. :p
 
Har vist glemt at han kan si mamma og pappa. Nå får det bare i «gagagagaga»
 
Mamma, pab/bap, heiiii, titteii, nei, wæ, bøø, mer (men den tror jeg er veldig tilfeldig, og at han da egentlig mener melk, for han blir kun fornøyd når melken kommer etter å ha sagt det.
 
Nå går det mest i bwabwa(Hva nå enn det betyr:)) mye nam når hun spiser, er sulten eller ser mat.(ordentlig matvrak) mamma innimellom.
 
Nytt ord i dag: fikk låne pakken med Bleieposer på stellebordet og sa «baby» til bildet av babyen. Så vi har sett på babybilder og gjentatt suksessen flere ganger etterpå :happy:

Fra før sier han mamma, pappa, hade, hei og nam. Og så lager han brummelyder når han kjører lekebiler. Vet ikke om det er tilfeldig.
 
Ymse ordforråd ser jeg

Vi har nam, hei, hallo, mamma, pappa, opp, borte
 
Han går rundt og sier baby baby baby. Undres på om han mener noe med det. Sier ellers like mye ikke-ord som ord. Veldig mye forskjellig, men ikke noe jeg er sikker på at han vet betydningen av.
 
Back
Topp