Hvilke ord kan babyen nå?

Kicks

Gift med forumet
Assistert-jentene
Her kan mine 6 ord nå - hei (ei), mamma, pappa, namnam, ja, nei:joyful:
 
Han sier mama, papa, blabla, wawa, eeei, jajajaja, men jeg tror ikke han mener noe med det enda :p
 
Jabber i ett sett, roper, skråler, hyler og synger.. Men foreløpig ikke et kjent språk, hverken for meg eller språkforskere
 
Mama og papa. Noe som ligner hei. Ellers mye rart som ikke ligner noe spesielt. ;) Er vel ikke så bevisst enda.
 
Her går det i mamma når hun blir frustrert, mmbæ når hun er sint/lei seg. Noen ganger det kan høres ut som hun sier hei og nei til riktig sted. Ellers er det mye babling/skravling som ikke gir mening.
 
Herlighet, ene jenta mi sa faktisk grøt i dag, flere ganger:wideyed:
 
Det eneste som høres ut som et ord er «nam». Det sier han utelukkende når han spiser, men tror egentlig ikke han sier det med vilje, for han har sagt det siden en av de første gangene han fikk grøt. :p
 
Mamma (når han er sur og jeg ikke kommer med en gang når han lager lyder i babycallen)
Har og på video at han sier næh.
 
Mamma, pappa, bø og hei.
Hun har også begynt å øve på 'pus' (sier 'puuuuuu' når hun ser katten)
Ellers mye babling.
 
Høres av og til ut som han glimter til med ma-ma-ma, men han har sagt ba-ba-ba om pappaen mye oftere :shifty:

Ellers sier han ei (hei) og ade (hade). Han er så søøøt når han vinker og sier hade! :love7
 
Her skravles det i et kjør. Han vinker og sier hadet omtrent hele tida. Ellers sier han mamma, pappa, og hei. Og han har 3 stavelser som høres ut som navnet til storesøster. Men det er litt uklart om det er tilfeldig.
 
Endelig begynt å øve på maaaa
 
Back
Topp