Hvilke nespresso-kapsler er best?

Jeg liker cappuchinoen, med en liten skje brunt sukker oppi:) Barna liker godt isteen og nesquick-drikken. Jeg skal prøve Mocha og Latte machiato nå og se om de er gode:D

hvor får man tak i kapsler til Nespresso som ikke er bare vanlig kaffe? finner bare ulike kaffevarianter på Nespressonettsida!

Bouncing buttplug skrev:
Jeg liker cappuchinoen, med en liten skje brunt sukker oppi:) Barna liker godt isteen og nesquick-drikken. Jeg skal prøve Mocha og Latte machiato nå og se om de er gode:D

Tenker du på enannen kaffimaskin? Aldri sett like varianter til Nespresso : ) Liker godt Lungo typene, lilla og grønn er evige favoritter : )

3xS skrev:
hvor får man tak i kapsler til Nespresso som ikke er bare vanlig kaffe? finner bare ulike kaffevarianter på Nespressonettsida!

Det finnes ikke.. Det er kun Espresso og vanlig svart de har :)
Nå har de hatt Variations da.. Vanilje, kirsebær og mørk sjokolade. Men fortsatt svart kaffe 

Bouncing buttplug skrev:

Tror du tenker på en annen maskin...:P

ah, okei. ble litt forvirra av det buttpluggen skrev 

Senator Malin skrev:

3xS skrev:

Nå har de hatt Variations da.. Vanilje, kirsebær og mørk sjokolade. Men fortsatt svart kaffe 

Senator Malin skrev:

3xS skrev:

haha, jaaa, er jo Dolce Gusto jeg har!:D

Kommer vel an på hva slags kaffe de liker; espresso eller lungo (større mengde kaffe - ikke like sterk som espressoen)

Alle smakene til Nespresso har ulike farger. Husker du hva de du skal kjøpe til pleier å ha mest av? Eventuelt kan du jo kjøpe litt forskjellig slik at de har litt variasjon?

Dessverre for meg, har de to favoritt smakene mine så langt, vært "limited editidion" varianter :( Har alltid lagret opp en del rør før de går ut av sortimentet.

Roma er mannen min sin favoritt i espresso, mens han liker ristretto best som amerikano.. jeg syns kanskje livanto er best, men alle er gode.. :) nespresso er veldig bra...

Back
Topp