Et kallenavn
Glad i forumet
Skal bestille og gi i gave til noen som har maskin.
Er så mange å velge imellom..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg liker cappuchinoen, med en liten skje brunt sukker oppi:) Barna liker godt isteen og nesquick-drikken. Jeg skal prøve Mocha og Latte machiato nå og se om de er gode:DBouncing buttplug skrev:
hvor får man tak i kapsler til Nespresso som ikke er bare vanlig kaffe? finner bare ulike kaffevarianter på Nespressonettsida!3xS skrev:
Jeg liker cappuchinoen, med en liten skje brunt sukker oppi:) Barna liker godt isteen og nesquick-drikken. Jeg skal prøve Mocha og Latte machiato nå og se om de er gode:DBouncing buttplug skrev:
Senator Malin skrev:
hvor får man tak i kapsler til Nespresso som ikke er bare vanlig kaffe? finner bare ulike kaffevarianter på Nespressonettsida!3xS skrev:
Det finnes ikke.. Det er kun Espresso og vanlig svart de har :)
Nå har de hatt Variations da.. Vanilje, kirsebær og mørk sjokolade. Men fortsatt svart kaffe
Senator Malin skrev:
Det finnes ikke.. Det er kun Espresso og vanlig svart de har :)
Nå har de hatt Variations da.. Vanilje, kirsebær og mørk sjokolade. Men fortsatt svart kaffe