Hvilke navnelapper har du best erfaring med?

Baby snart?

Gift med forumet
Himmelbarn
Novemberlykke 2018
Novemberlykke 2020
Skal bestille navnelapper og lurer på hvilke som sitter best og ikke løsner? Hvilke er du mest fornøyd med?

Nordic print sine klisterlapper synes jeg er best:)

Jeg har bare prøvd askeladden sine, men er fornøyde med de. Har knapt opplevd at en lapp løsner, men man må såklart følge instruksjonene, helst sette dem på vaskelappen og ikke vaske plagget før minst 24t senere. Likevel, jeg har satt klistrelapper rett i strikketøy og på smokker som koker, på matbokser og flasker som kjøres på 70gradersprogram, og synes at lappene sitter så godt som det er å forvente :) setter også lapper utenpå både vinter- og regnvotter som vaskes i maskin. Lappene har enda ikke løsnet, men forventer såklart ikke at de sitter like godt der som på vaskelappen inni.

Har prøvd litt forskjellig;
Smartlapper - ikke fornøyd
Lappeliten strykelapper - ikke fornøyd
Lappeliten klisterlapper - fornøyd
Lappeliten minilapper - fornøyd
Askeladden minilapper - fornøyd
Askeladden klisterlapper - fornøyd

Helt klart Askeladden sine.

Hadde først lappeliten sine, ingen falt av. Derretter askeladden sine hvor vi opplevde at mange falt av i vask:-/

askeladden er de beste vi har brukt. har kjøpt små lapper til å feste på blyanter i tillegg til navnelapper til klær :)

Kjøpte noen fra Lappeliten som falt av hele tiden, men de sendte meg nye som har funket helt supert. Har handlet fra dem igjen nå siden de hadde så god service :)

Vi har fra merkmini.no og er fornøyd med de :) Har ikke vasket dem 100 ganger + enda da, men sitter hvertfall godt enn så lenge på både klær og flasker. Satt dem på for noen mnd siden :)

Back
Topp