Hvilke navn passer til....

llunah

Elsker forumet
Februarbarna 2020
Lukas og Elias?

Guttene våre skal bli storebrødre men vi finner ikke noe navn vi begge er glad i...

Ikke dårlig tid og oul på onsdag så da vet vi forhåpentligvis mer om hvem pyssling i magen er

Bombe gjerne navneforslag så kanskje fler får inspirasjon?:)

Tobias, Andreas, Mathias, Ananias :p

Okey, eg hang meg opp i -as-endingane.:shy::hilarious:

Men gutane dine har fine namn som klinger bra i lag. ;)

Lukas og Elias?

Guttene våre skal bli storebrødre men vi finner ikke noe navn vi begge er glad i...

Ikke dårlig tid og oul på onsdag så da vet vi forhåpentligvis mer om hvem pyssling i magen er

Bombe gjerne navneforslag så kanskje fler får inspirasjon?:)

Noah, Oliver, Mathias, Alfred, Anton
Ella, Alva, Sarah, Eline, Norah, Emma :)

Har en Leon Elias og vil derfor si at Leon passer :p Matheo, Noah, Theo, Jacob :)

Jentenavn: Eleah, Mathea, Thea, Olivia, Oleah, Madelen, Ada, Nora :)

Jonas, Silas, Tobias eller Mathias vil jo ha samme endelse som storebrødrene i hvert fall? :)

-as endinger er ikke så nøye egentlig..:joyful:

Jeg har 7 søsken og mange nieser og nevøes så mange av de nevnte utgår desverre :confused:

Olivia, ella, elin, sebastian, joel er bla noen som står på lista over potensielle navn :dummy1::dummy:

Kom hjerne med fler :singing:

Adrian synes jeg er et skikkelig fint navn :)

Nå viser det seg være en lillebror i magen så alle jentenavn utgår ;)

Både Lukas og Elias er bibliske navn så kunne godt kjørt på samme linja egentlig...

Så lenge vi liker navnet og det klinger med søsknene så spiller det ikke så stor rolle :happy119
Sambo liker godt tradisjoner og vil helst ha et navn så man kan høre at vi er skandinavere:hungry:
Ikke lett dette denne gangen..

Med de to andre var det litt mer selvfølgelig- og jentenavnet var nesten helt klart:glasses9

Noah var det første som falt meg inn etter siste innlegget ditt...

Back
Topp