Jeg vet at det er tidlig ennå men hvilke navn liker dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vet at det er tidlig ennå men hvilke navn liker dere?
Så tøffe navn=)Vi skal ha et Japansk fornavn og et norrønt mellomnavn, som med blivende storesøster [emoji106] Jeg tenker mest på guttenavn for tiden, jeg liker navnet Junichi [emoji7] Og Storm.
Så spennende navn!Vi skal ha et Japansk fornavn og et norrønt mellomnavn, som med blivende storesøster [emoji106] Jeg tenker mest på guttenavn for tiden, jeg liker navnet Junichi [emoji7] Og Storm.
Ja heldigvis har vi jo litt tid på oss til å finne det ut hihi! Syns det er så gøy å tenke ut og se på navn <3 Gleder meg til oul og vi kanskje finner ut om det er en gutt eller ei jente til som kommerSå spennende navn!
Vi har jentenavn 100% klart, men har ikke et eneste guttenavn som vi begge liker.. Heldigvis har vi litt tid å finne ut av det på!
Ja, det er kjempegøy skal prøve å få til oul rett før juleferien. Synes det blir for lenge å vente til nyåret men frykter at jeg må det... Uansett så blir det megaspennende å kanskje få vite kjønnet hva har du fra før?Ja heldigvis har vi jo litt tid på oss til å finne det ut hihi! Syns det er så gøy å tenke ut og se på navn <3 Gleder meg til oul og vi kanskje finner ut om det er en gutt eller ei jente til som kommer
Ja, det er så spennende! Jeg kunne aldri klart å ventet helt til fødsel med å vite! Haha.Ja, det er kjempegøy skal prøve å få til oul rett før juleferien. Synes det blir for lenge å vente til nyåret men frykter at jeg må det... Uansett så blir det megaspennende å kanskje få vite kjønnet hva har du fra før?
Samme her! Det spiller jo ingen rolle, men det er jo så kjekt å vite det på forhåndJa, det er så spennende! Jeg kunne aldri klart å ventet helt til fødsel med å vite! Haha.
Har ei jente fra før på 15 mnd
Ja, det er kjempespennende [emoji173] Blivende storesøster skjønner ikke så veldig mye av det men [emoji14]Samme her! Det spiller jo ingen rolle, men det er jo så kjekt å vite det på forhånd
så kjekt for storesøster å få seg et lillesøsken da [emoji813]red
Hehe, nei det er klart det er vanskelig for henne å forstå nå, men når de blir eldre må det være så flott for dem å være to relativt tette, tenker jegJa, det er kjempespennende [emoji173] Blivende storesøster skjønner ikke så veldig mye av det men [emoji14]
Hva heter storesøster? Vi tenker at det blir ei Victoria her også, men ikke landet på mellomnavnetJeg har dobbeltnavn på storesøster. Vi har et dobbeltnavn til en gutt. Jente har vi en del av navnet. Så får vi se. Noen gode forslag til å ha før eller etter Viktoria?
Navn er artig, spennende å finne, utfordrende å bli enig om, og absolutt noe jeg tenker på allerede Vil helst at det skal passe med navn på søsknene, og vil jo finne et superfint et Liker Synne, Kaja... Og hehe, ja, vet ikke... Håper det kommer gode forslag her i tråden