Hvilke navn liker dere?

Liker sånne ikke norrøne navner :bag:
Ellers også navner som klinger gått sammen. (Ikke tunge, og si liksom).
Når man bruker to navn bør dem være lette, og si om man skal bruke begge:D

Jeg vet at det er tidlig ennå men hvilke navn liker dere?:oops:

Synes det er gøy og drømme om navner jeg. Ikke for tidlig det :D Men selv om jeg kanskje har et navn i tankene til Lille i magen så er det jo ikke sikkert det er ei Silje som kommer ut liksom. Kan være det er ei typisk Maren i steden... ol.
Jeg må liksom se barnet, og smake på navnet når jeg ser henne/han :p

Vi skal ha et Japansk fornavn og et norrønt mellomnavn, som med blivende storesøster [emoji106] Jeg tenker mest på guttenavn for tiden, jeg liker navnet Junichi [emoji7] Og Storm.

Vi skal ha et Japansk fornavn og et norrønt mellomnavn, som med blivende storesøster [emoji106] Jeg tenker mest på guttenavn for tiden, jeg liker navnet Junichi [emoji7] Og Storm.
Så tøffe navn=)

Jeg har noen ideer selv og tenker mye på navn. Hehe

Så spennende navn!

Vi har jentenavn 100% klart, men har ikke et eneste guttenavn som vi begge liker.. Heldigvis har vi litt tid å finne ut av det på!

Så spennende navn!

Vi har jentenavn 100% klart, men har ikke et eneste guttenavn som vi begge liker.. Heldigvis har vi litt tid å finne ut av det på!
Ja heldigvis har vi jo litt tid på oss til å finne det ut :) hihi! Syns det er så gøy å tenke ut og se på navn <3 Gleder meg til oul og vi kanskje finner ut om det er en gutt eller ei jente til som kommer :)

Ja heldigvis har vi jo litt tid på oss til å finne det ut :) hihi! Syns det er så gøy å tenke ut og se på navn <3 Gleder meg til oul og vi kanskje finner ut om det er en gutt eller ei jente til som kommer :)
Ja, det er kjempegøy :) skal prøve å få til oul rett før juleferien. Synes det blir for lenge å vente til nyåret :eek: men frykter at jeg må det... Uansett så blir det megaspennende å kanskje få vite kjønnet :)hva har du fra før?

Ja, det er kjempegøy :) skal prøve å få til oul rett før juleferien. Synes det blir for lenge å vente til nyåret :eek: men frykter at jeg må det... Uansett så blir det megaspennende å kanskje få vite kjønnet :)hva har du fra før?
Ja, det er så spennende! Jeg kunne aldri klart å ventet helt til fødsel med å vite! Haha.
Har ei jente fra før på 15 mnd :)

Ja, det er så spennende! Jeg kunne aldri klart å ventet helt til fødsel med å vite! Haha.
Har ei jente fra før på 15 mnd :)
Samme her! Det spiller jo ingen rolle, men det er jo så kjekt å vite det på forhånd :)
så kjekt for storesøster å få seg et lillesøsken da :Heartred

Samme her! Det spiller jo ingen rolle, men det er jo så kjekt å vite det på forhånd :)
så kjekt for storesøster å få seg et lillesøsken da [emoji813]red
Ja, det er kjempespennende [emoji173] Blivende storesøster skjønner ikke så veldig mye av det men [emoji14]

Mannen elsker latinske navn. Det gjør det lett å finne jentenavn, men umulig å finne guttenavn, så vi håper på jente sånn at vi blir enige :D

Navn er artig, spennende å finne, utfordrende å bli enig om, og absolutt noe jeg tenker på allerede ;) Vil helst at det skal passe med navn på søsknene, og vil jo finne et superfint et :D Liker Synne, Kaja... Og hehe, ja, vet ikke... Håper det kommer gode forslag her i tråden :)

Ja, det er kjempespennende [emoji173] Blivende storesøster skjønner ikke så veldig mye av det men [emoji14]
Hehe, nei det er klart det er vanskelig for henne å forstå nå, men når de blir eldre må det være så flott for dem å være to relativt tette, tenker jeg
:)

Jeg har dobbeltnavn på storesøster. Vi har et dobbeltnavn til en gutt. Jente har vi en del av navnet. Så får vi se. Noen gode forslag til å ha før eller etter Viktoria?

Jeg har dobbeltnavn på storesøster. Vi har et dobbeltnavn til en gutt. Jente har vi en del av navnet. Så får vi se. Noen gode forslag til å ha før eller etter Viktoria?
Hva heter storesøster? Vi tenker at det blir ei Victoria her også, men ikke landet på mellomnavnet :)

Blir det jente så blir det nok Emine i alle fall. Kanskje Emine Michelle:) Gutt har vi snakket om Johannes Elijah:) eller Samuel Johannes:)

Syns det er så vanskelig med navn. Når storesøster ble født, hadde vi ikke navn klart. Endte tilslutt med Ellinor, og er sååå glad vi valgte det

Er heeeelt blank denne gangen [emoji15].. skal på ul i uke 12 og får nok vite kjønn, så får ta det etter det [emoji85]

Navn er artig, spennende å finne, utfordrende å bli enig om, og absolutt noe jeg tenker på allerede ;) Vil helst at det skal passe med navn på søsknene, og vil jo finne et superfint et :D Liker Synne, Kaja... Og hehe, ja, vet ikke... Håper det kommer gode forslag her i tråden :)

Ja skriver virkelig unna på at det er utfordrende og bli enige om navn :o
Og vanskelig, og få dem til å klinge sammen med de andre navnene som alt er valgt hehe
Og om man da helst vil ha to navn...
Jett om jeg grubler:)
Om det blir gutt blir det mye lettere å velge eeeeh tror jeg :p

Back
Topp