Hvilke navn har dere på listen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Camilla

Guest
Ofte vil man holde navnevalget skjult, eller så har man ikke bestemt seg.

Har dere en liste, eller har dere bestemt dere for ett navn?

Vi bestemte oss med første, men måtte ha en liste til nr.2, synes det var mer vanskelig faktisk ;)

Vi bestemte oss veldig fort med nr.1 og holdt det hemmelig fram til fødsel. Men nå med nr synes jeg det har vært skikkelig vanskelig altså! Føler det må matche navnet til storesøster og det har vært vanskelig å bli enig om navn. Så nå står vi mellom ett navn jeg liker og ett han liker. Så får vi se hva ungen ligner på

Tror vi har bestemt oss, men tør ikke gå inn for det 100% ennå. Men sannsynligheten for at vi finner et bedre forslag, som passer like godt med storebror sitt navn, og som vi begge to liker like godt, er gaanske liten[emoji12] Holder det i alle fall hemmelig fram til fødselen[emoji4]

Vurderer faktisk Brage ganske høyt på lista, men akkurat nå er det Tim som trones høyest. Aner ikke hva vi lander på til slutt. Til første hadde vi 1 guttenavn og flere jentenavn. Guttenavnet er oppbrukt og nå ser det ut til at vi trenger ett til :smiley-ashamed004 listeskriving ja! Men vi sliter.... veldig!

Jeg har et navn jeg vil kalle jenta i magen, men samboer er ikke enig. Vi har en liten liste med 3-4 navn vi begge liker, men jeg klarer liksom ikke gi slipp på ønsket mitt Jeg kaller derfor baby med det navnet jeg liker hver gang jeg snakker om henne, i håp om at samboer gir etter en dag Ja, jeg er så kynisk! :hilarious:

Jeg har et navn jeg vil kalle jenta i magen, men samboer er ikke enig. Vi har en liten liste med 3-4 navn vi begge liker, men jeg klarer liksom ikke gi slipp på ønsket mitt Jeg kaller derfor baby med det navnet jeg liker hver gang jeg snakker om henne, i håp om at samboer gir etter en dag Ja, jeg er så kynisk! :hilarious:

Det funket for meg ❤

Jeg tror min bedre halvdel bruker akkurat det samme trikset mot meg! :hilarious: I gårkveld kalte han henne et at de to navnene vi vurderer. Jeg liker jo selvfølgelig det andre enda er hakk bedre, så jeg ble litt småpaff når han sa det med største selvfølgelighet.:joyful:

Vi hadde liste med noen guttenavn og et jentenavn klart før ul. Jentenavnet har vi hatt i holsteret i noen år, trodde ikke det skulle bli et barn til, og iallefall ikke ei jente.:Heartred Skal mye til for at vi ikke bruker jentenavnet når hun blir født, selv om jeg kjenner noen som har kalt sin jente det samme. :eek:

Vi holder fast på Aria [emoji178] men kjønn var noe vanskelig å se, selv om jm trodde det var jente [emoji7]

Jeg holder på med samme taktikk, og har begge storesøsken på min side [emoji16][emoji16][emoji16]

Vi er ikke helt enige, men står mellom Astrid, Anikken og Julie. Jeg håper jeg klarer trumfe igjennom Julie ;)

Jeg tror min bedre halvdel bruker akkurat det samme trikset mot meg! :hilarious: I gårkveld kalte han henne et at de to navnene vi vurderer. Jeg liker jo selvfølgelig det andre enda er hakk bedre, så jeg ble litt småpaff når han sa det med største selvfølgelighet.:joyful:
Mannen min har gjort det samme med meg [emoji1] vi hadde hver vår liste med guttenavn, og fant et navn på hver liste som var aktuelt for begge to. Her om dagen brukte han "sitt" forslag på mini som den største selvfølge, og da jeg kommenterte dette skyndtet han seg med å si "eller (mitt forslag) da". Sneaky bastard [emoji23]

Othilie hvis en av de blir jente, og hvis det blir to jenter aner jeg ikke, og guttenavn er heller ikke klart, får vite kjønn i morgen [emoji173]️

Mannen min har gjort det samme med meg [emoji1] vi hadde hver vår liste med guttenavn, og fant et navn på hver liste som var aktuelt for begge to. Her om dagen brukte han "sitt" forslag på mini som den største selvfølge, og da jeg kommenterte dette skyndtet han seg med å si "eller (mitt forslag) da". Sneaky bastard [emoji23]

Omtrent akkurat det samme som jeg gjorde :joyful:
"Åja, du mener *navn*" ja :hilarious:

Når jeg og bf ble sammen for over 9 år siden, så sa han at hvis vi får en datter en gang skal hun hete Pernille. Og siden den gang har det egentlig vært bestemt [emoji23] Jeg var da 16 år. Nå venter vi en jente og hun skal hete Pernille [emoji28][emoji173]️[emoji85]

Back
Topp