Hvilke navn har dere på listen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Wilma

Guest
Er det enighet om hva barnet skal hete eller diskuteres det enda? :)

Vi har ikke diskutert navn, litt sammensatt årsak, men jeg har veldig sterke meninger!

Vi har vært enige om jentenavn i flere år :) endelig får vi brukt det :)
Hadde blitt værre om det ble enda en gutt.

Vi har ikke begynt å vurdere ordentlig enda, har en del forslag men vi lar det modnes litt. Så får vi se om vi har noen felles favoritter etterhvert.

Har ikke snakket om det enda, men jeg har et navn jeg ønsker. Sambo er litt usikker, så det har ikke blitt diskutert enda :-p

Vi har 4 «favoritter» det står mellom. Jeg er 100% sikker på hvilket jeg vil ha, men får liksom ikke noe tydelig svar fra mannen på hva han vil og mener. Tippe jeg ender opp med å få vilja mi :laughing002

Vi har et navn vi tenker på. Jeg er helt sikker på dette navnet, og mannen har sagt at det "sikkert blir som jeg vil" :p Kaller henne faktisk for navnet allerede, så det er nok bestemt :)

Har ikke snakket så mye om det enda. Synes navn er vanskelig:p Håpet ha noen forslag klare før babyen kommer, men tror ikke vi klarer bestemme oss ordentlig før vi får sett henne:) Jeg synes mange navn er fine, men har jeg andre personer jeg forbinner med navnet liker jeg det ikke alikevel:hilarious:

Kjempe vanskelig med navn! Mange fine, men er vanskelig å finne et navn både jeg og kjærsten liker og ingen av oss forbinder med et eller annet kjipt! Har lånt navnebøker på biblioteket for inspirasjon. Skriver ned navn vi liker i en notatbok. Men stresser ikke med det, er jo en stund til lillegutt kommer i juli [emoji170]

Vi er helt enige om navnet til lillegutt[emoji170] hadde vært verre om det ble en jente ;)

Vi har ikke snakket så mye om navn. Samboer er ikke så veldig ivrig enda. Tror ikke det helt har gått opp for han [emoji17]

Vi var ganske enige om jentenavn. Ser ikke ut som at vi får bruk for det.
Vi har snakket om det, og har funnet noen aktuelle :)

Har noen få på listen, men jeg synes det er fryktelig vanskelig med guttenavn! :bored: Det eneste jeg har likt i mange år er allerede brukt av noen på pappan sin side, og da blir fornavn og etternavn likt.. så det er uaktuelt.
Kun ett navn har stått på lista vår hele tiden, mens andre har blitt strøket vekk etterhvert, så det ser nesten ut som at det blir dette navnet :)

Har en 2-3 navn som er høyaktuelle, for min del. Egentlig har jeg vel landet, og kaaaanskje blir det to av tre i kombinasjon. Men dette er ikke noe som foreløpig er diskutert med mannen, av ulike årsaker.

Back
Topp