Hvilke modningtegn har dere?

Mammatilprinsessene

Forelsket i forumet
Jeg har dag 3 nå med enormt med modningstegn... Har hatt lenge, men bare ikke så mye og voldsomt som nå.
Masse kynnere, nedpress, kvalm og uggen og toalettbesøk med litt løsere konsistens (høhø :p )
Hatt så mye stikkninger nedentil at det føles ut som jeg skal revne!

Vondt og ubehagelig er i uke 37, så vis det er slik det skal være framover så vil jeg få et problem... :/

Jeg har også hatt masse små modningstegn i mangen uker nå, men den siste uken så har de tatt seg kraftig opp. Intenst nedpress, stikking, smerter i halebeinet, masse vonde kynnere som øddeleger for søvnen, smerter i korsryggen, mensenmurringer, kvalme og oppkast. Håper noe skjer snart :p begynner å bli veldig sliten

Har hatt dager med akkurat samme modningstegn som deg :) har termin i dag, men nå er det nesten ikke en eneste kynner engang, så helt stoppa opp her :/

Har hatt konstant siden torsdag. Begynner å bli plagsomt.
Har mest vondt overst i magen der ribbeina er sammen.

Ingenting:-( her er det kun kynnere som jeg har hatt lenge, så ikke no forandring:-(

Her er det sterke Kynnere / maserier og masse stikkinger. Har ekstremt mye nedpress i dag. Og han låg allerede godt nedi bekkenet. Har hatt 3 cm åpning i over 1 uke hvertfall. Kan godt komme nå..

Kynnere, nedpress, vonde "stikk" i underlivet, hyppige dobesøk med løs mage..

○ Maserier/ evt bare jækla vonde kynnere
○ Nedpress ut av en annen verden
○ Mensmurringer
○ Tisser hele tida
○ Ekstremt mye utflod
○ Rastløse bein....

Slimproppen gikk for en uke siden
Murringer av og på i siden, korsrygg og bekken
Veldig hyppige doturer
Bekkenplager
Ekstra energi

○ Maserier/ evt bare jækla vonde kynnere
○ Nedpress ut av en annen verden
○ Mensmurringer
○ Tisser hele tida
○ Ekstremt mye utflod
○ Rastløse bein....

Utflod ja! Ekstremt her og.. Går med bind og uansett hvor mange doturer det er, så stopper det liksom ikke. Kropp altså :P
Og nedpress.. Innbiller meg noen ganger at han plutselig bare titter ut.

Merker dere noe forskjell på bevegelsene? Her har han vært superivrig de tre siste dagene..

Maserier/ evt bare jækla vonde kynnere
Mensmurringer
Tisser hele tida og
Nedpress...

Back
Topp