Hvilke modningstegn har du?

2014frø

Februar2014's Miss Positiv❤️
VIP
Etter å ha ligget våken inatt med til tider regelmessige og vonde maserier, tenkte det var gøy å høre hvilke modningstegn dere har nå. Vi begynner jo å nærme oss nå:p

Selv har jeg:
- mye kynnere, magen blir hard av alt
- nedpress
- stikkinger inni vagina (au)
- sterke mensmurringer fremme, i rygg og nedover hofter
- fødeansikt? Ansiktet mitt har hovnet opp de to siste dagene. Har ikke vann i kroppen eller noe ellers
- kort livmorhals
- samboer sier noe har definitivt "skjedd der inni" :p hehe

Er forberedt på at denne modningen kommer til å pågå en god stund til fremover:p

Hva med dere andre?

Har mensmurringer i ryggen
Stikker masse nedentil
Kynnere, magen er konstant hard men er ikke noe ubehagelig
Nedpress

Vet ikke om det er modning men jeg også har veldig med stikkinger og vondt nedi der med skambeinet og på undersiden av magen. Tak i ryggen og konstante kynnere. Og kvalm fra en annen dimensjon. Hater det.

Har en liten blanding av litt nedpress, kynnere og bekkenvondt. Men ikke noe unormalt spesielt egentlig... Verre er det med aktivitetsnivået hennes! Hu snur og vender seg hele tida. Tror desverre hun ikke har lagt seg ned enda!? Når hun snur seg rundt gjør det direkte vondt!

Hadde mensmurring i mage og korsrygg for to uker siden, men ikke kjent noe mer. Tror det var da hun la seg med hodet lengre ned i bekkenet.
Har oftere kynnere av såvidt bevegelse, men vet ikke om det er noe tegn på modning...mange har jo kynnere i flere måneder.

Kynnere
Stikninger
Nedpress
Blødning
Forkorting av livmorhals
Slimproppen har gått for 2. gang (første gikk i uke 27)
Også har han snudd seg og ligger godt nedi bekkenet med hodet nå! :-)

Tipper jeg slipper overtid denne gang! 33+6 uker nå

Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014

Jeg har også kynnere, murringer i magen, "menssmerter" i ryggen og masse kramper nedentil :/ jeg plages også med bekkenet, og at lillegutt rett og slett torturerer meg med mye aktivitet. Føles ut som han vasker meg innvendig ! Stryker og gnir overalt inni der :P og sparker meg i ribbeina :( au

Jeg har også kynnere, murringer i magen, "menssmerter" i ryggen og masse kramper nedentil :/ jeg plages også med bekkenet, og at lillegutt rett og slett torturerer meg med mye aktivitet. Føles ut som han vasker meg innvendig ! Stryker og gnir overalt inni der :P og sparker meg i ribbeina :( au
Jeg må le litt... De bevegelsene der kjenner jeg og! Noen ganger skvetter jeg sånn, og noen ganger kommer det noen gliser også.. Og da må jeg le av meg selv! :)

Maserier.
masse nedpress(spesielt etter sex).
Babyen ligger med hode ned.
Kramper nedentil, inni hufsa.
Øm korsrygg ( kan komme av bekkenløsning)

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 25.02.14 / 03.03.14 ♥
★ Sladrer med PrinsOgPrinsesse Mamma og RonjaR ★

Eneste jeg merker er at det stikker i underlivet, av og til... Blæ... Blir vel overtid på meg da?! :-P

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Eneste jeg merker er at det stikker i underlivet, av og til... Blæ... Blir vel overtid på meg da?! :-P

Nei da :) Vi krysser fingrene for at du slipper. Hadde både åpning og masse modningstegn sist og gikk på overtid.

Jeg må le litt... De bevegelsene der kjenner jeg og! Noen ganger skvetter jeg sånn, og noen ganger kommer det noen gliser også.. Og da må jeg le av meg selv! :)

Haha, så gøy at det er likt! :) men det er ganske så ubehagelig :P

Sent from my iPad using BV Forum

Kun disse "strikkepinnene" som stikker, og det er kun når jeg går..

Kan noen fortelle meg en gang for alle - disse stikkende smertene i underlivet, ligner disse på smertene man har under fødsel???? Eller er det noe helt annet?! For hvis det er det samme, så slenger jeg inn håndkleet nå med en gang!

Kan noen fortelle meg en gang for alle - disse stikkende smertene i underlivet, ligner disse på smertene man har under fødsel???? Eller er det noe helt annet?! For hvis det er det samme, så slenger jeg inn håndkleet nå med en gang!

Jeg hadde ingen stikkinger i min fødsel. Mer "tak" som kneip på en måte.

det jeg har modningstegn er:
- stikkinger nedentil
- kynnere.
- føles ut som det strammes der nede i vaginan hvertfall etter samleie.
- nedpress
har sånn ekkel følelse når ho pia i magen sparker ifra mot ribbeina så kjenner jeg at det blir sånn press der i bekkenet :p

Jeg hadde ingen stikkinger i min fødsel. Mer "tak" som kneip på en måte.
Samme her. Hadde ingen stikkinger under fødsel. Tak i rygg og mage. Kjentes ut som mageknip fra helvete.

Heller mageknipe enn de stikkingene x 100. Tror jeg. Jeg skal gi tilbakemelding etter fødselen :-P

Heller mageknipe enn de stikkingene x 100. Tror jeg. Jeg skal gi tilbakemelding etter fødselen :-P

HAHA! :D Nei, du det skal jeg nesten vedde på at du tar tilbake. Gleder meg til å høre om du har endret mening etter fødsel.

Back
Topp