Hvilke mobil har du?

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Jeg har nå en iPhone 5, men min første telefon var en Nokia 3210. Hahaha elsket den telefonen så mye, min første telefon noensinne og jeg var så stolt. Gikk i ungdomsskolen, hadde ikke penger på kortet og ingen ringte meg heller utenom mamma og pappa men jeg følte meg utrolig kul. Den hadde alt det jeg trengte DA. Kunne jo spille snake og greier, wihuuu :)

Snakk om stor forskjell.

Har iPhone 6+ :) super fornøyd!
Første tlf min var en Nokia klosse. Husker ikke merke. Men hadde sånn antenne vi dro ut :p

Har nå iPhone 5, og er kjempe fornøyd! Min første mobil var en Nokia 3310, fikk da jeg begynte på ungdomdskolen.

Har Samsung s 5. Fikk Nokia 3210 da jeg gikk i 7 kl. Var kjempe stolt. Hadde den i flere år.

Har iPhone 5. Den første var en Motorola jeg fikk i 2000 eller noe sånt. Da begynte jeg på ungdomsskolen. Den var bra nok helt til jeg skjønte at Snake var en nødvendighet :P

Jeg har iphone 5, iPhone 4 og Htc:p
Den første jeg hadde var en Nokia...1994 tror jeg:p

Har iPhone 4, en av de få som holder livet i den enda, skal snart oppdatere til iPhone 6. Første var en motorola... Mye som har skjedd siden da:/

Har nå Samsunh Trend. Min første mobil var en Bosch Com 509 som jeg fikk i bursdagsgave av søstra mi i 1999. Jeg var da 11år. :p

Tror nok den første var som den du hadde ;-)
Lånte pappa sin da jeg bodde på hybel:-P

Den jeg har nå er en Sony Experia z (tror jeg den heter)

Min første. Ja... Godt spm. En motorola med antenne lengre enn tlf og tlfen så stor som en tlfkiosk. Fant den ikke på lista der da.
Nå har jeg samsung note 3 da :) Fremdeles svær mao :p

Har Samsung s5 nå, men min første var en motorola do 60. En klosse av en mobil som fremdeles virker i dag :P

Nå har jeg en iphone 5.
Min første telefon var nokia 3310. Den fikk jeg da jeg starta på ung.skolen.

Nå har jeg iPhone 5s, første mobilen min var en liten hvit nokia uten fargeskjerm :p Tror jeg fikk den når jeg var 12 år, 2004 :) Utrolig hvor fort mobilen har utviklet seg..

Nå har jeg en Samsung S2 plus. Min første mobil var en Nokia, den giganten på listen fra 1992. :p

iPhone 5s, aldri vært mer fornøyd!! Den føste var en motorola, husker ikke hvilken modell, men den va helt super, den!:) (jeg var 11.....)

Back
Topp