Hvilke mme bruker dere?

LHH

Forelsket i forumet
Jeg har måttet gå over til erstatning da jeg ikke produserer nok melk og tulla ikke vil ha puppen!
Hun har fått nan 1 i 4 dager nå og har vært så hard i magen og veldig urolig. Har også brukt malt. Nå har jeg vært på butikken og kjøpt Hipp mme for det sto det mye bra om på nett.
Noen som har samme erfaring men nan??
Nå er jeg spent på hvordan magen blir på Hipp..
 
Min og ble hard i magen av nan. Bytta til hipp, og alt ble bra :) nå får hun kun mme noen ganger i tillegg til mm, så vet ikke hvordan hun hadde reagert. Hun fikk kun mme i starten da jeg ikke hadde melk.
 
Ja her sliter han fælt med vondt i magen av nan. Spent på å høre om det hjelper nå når du har bytta...
 
Hun har fått en flaske nå :)
Skal oppdatere dere i kveld for det er som regel da hun har vært mest urolig og ikke fått bæsjet.
Er super spent selv nå etter noen netter våken og ikke minst så får jeg så vondt av hun når jeg ikke får gjort stort .. :(
 
Min ble også hard i magen av nan, så byttet til hipp. Så bruker hipp med litt malt i, og da er alt mye bedre!:)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Jeg bytte forresten flasker også. Til dr brown, siden min hadde mye luft i magen også. Syns det har hjulpet:)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Min bruker nan. Men leste et sted at man skulle la det gå 14 dager før man byttet erstatning og det samme med flasker og ikke bytte de samtidig da man ikke finner ut hva bebis reagerer på.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Her får han Hipp. Må ha malt i en gang innimellom, ellers blir magen for hard, men det funker veldig fint.
Storebror fikk nan i starten da han ble født, men den tålte han ikke. Avføringen ble grønn og leireaktig av det, men den normaliserte seg da jeg byttet til Hipp. Så har fått det for meg at nan er hardere for babymager enn andre merker.. Storebror tåler dårlig melk enda da, så tydeligvis noe i nan som ikke det var i Hippen. Aner ikke hva:)
 
Her har vi byttet til Althera fra Nan. Mye mageknip før, så spent på om det hjelper. Byttet i dag, etter råd fra helsesøster.
 
Da kan jeg herved si at jeg har fått ei lita jente som er som ny!!
Så fornøyd sover masse og har allerede bæsjet uten problemer.
Å det etter bare en dag på Hipp :)
Hun har sovet fra 2330 i går kveld til 6 i dag tidlig før hun ville ha mat. Jeg jubler og har troen på at det er pga mme
 
Back
Topp