Hvilke middagsglass

Mamitas

Glad i forumet
spiser babyene deres?

Her går det i grønnsaker med kylling eller kalkun eller hipp sin med nudler, skinke og grønnsaker (alle er 6 mnd glass). Han vil ikke ha noen annet.

Ga han bare 1/2 glass før, men idag varmet jeg hele, og jaggu gitt, så gikk det ned. Og litt MM etterpå, så sov han som ett lite lam. [:D]

Så godt at han vil ha den, har laget masse mat men ingenting han vil ha. Mnnen er kokk og elsker å lage mat, og hadde en dag der han var ute å handlet for 300 kr, men ingenting av maten ville knotten ha. Hva lager du som Even Nikolay vil ha? Har så lyst til å lage mat til han.

hipp nudler tomat og løk tror jeg den heter,og pasta kjøtt saus... er den eneste han liker tror han liker best tomat middager slik som meg[:D]

Har ikke begynt enda, men satser på å lage selv.....

Satser på å fullamme såpass lenge at hun kan gå mest
mulig over på "vanlig" mat etterhvert....

Minsten min likte best Hipp sin[;)]

Vi gir mest grøt til kveld og sånne fruktblandiger.
Det meste går ned på høykant. Til og med når jeg moste laks og poteter. Huff, det så grusomt ut, men snuppa synes det var digg. Fikk ikke så mye da. Var litt redd hun er litt liten til å få fisk, men en liten smak må man få når man sitter å sikler etter mammas middag [;)] 

Jeg tror jeg har prøvd alle middagsglassa og hu eter ALT!

Lille matvraket mitt [:)] Alt fra pasta - kylling - kalkun - laks......

ORIGINAL: Juliejr

Det meste går ned på høykant. Til og med når jeg moste laks og poteter. Huff, det så grusomt ut, men snuppa synes det var digg. Fikk ikke så mye da. Var litt redd hun er litt liten til å få fisk, men en liten smak må man få når man sitter å sikler etter mammas middag [;)] 

Du får kjøpt middagsglass med grønnsaker og laks [:)]

ORIGINAL: Beijbi

Det var bra. Har liksom ikke fått sett etter så mye middagsglass enda. Tenker ikke over at hun snart er 6 mnd og kan starte på 6 mnd glassene, så jeg ser alltid i hylla for 4 mnd, og der er det heller labert utvalg. Er mest dessert

markus spiser di fleste middagene

ORIGINAL: Beijbi

Det var bra. Har liksom ikke fått sett etter så mye middagsglass enda. Tenker ikke over at hun snart er 6 mnd og kan starte på 6 mnd glassene, så jeg ser alltid i hylla for 4 mnd, og der er det heller labert utvalg. Er mest dessert

Hehe...De vokser så fort at man nesten glemmer det vettu [:)]

Prøvd forskjellige middagsglass, men guttene vil ikke ha.. Grøsser og brekker seg.. [8D] 
I dag moste jeg potet og kyllingburger, og det spiste de [:D][:D] 

ORIGINAL: Mamitas

Så godt at han vil ha den, har laget masse mat men ingenting han vil ha. Mnnen er kokk og elsker å lage mat, og hadde en dag der han var ute å handlet for 300 kr, men ingenting av maten ville knotten ha. Hva lager du som Even Nikolay vil ha? Har så lyst til å lage mat til han.

Poteter+gulerøtter+leverpostei most med stavmixer

Poteter+gulerøtter+medisterpølse most med stavmixer

Poteter+gulerøtter+fiskepudding most med stavmixer

Back
Topp