Hvilke merke på stelleprodukter?

Neutral babyolje, bepanthen krem også tipper jeg vi bruker libero touch i størrelse 1 og 2. Var det noe annet du tenkte på?

Neutral babyolje, bepanthen krem også tipper jeg vi bruker libero touch i størrelse 1 og 2. Var det noe annet du tenkte på?

Har tenkt ut akkurat samme som deg :-) Står mellom neutral produkter og f.eks natusan. Føler neutral er et tryggere merke, men har ikke noen holdepunkter for å tro det :oops:

Har brukt Rituals sine babyprodukter på minste og ellers natusan og inotyol :)

Har tenkt ut akkurat samme som deg :) Står mellom neutral produkter og f.eks natusan. Føler neutral er et tryggere merke, men har ikke noen holdepunkter for å tro det :oops:

Jeg liker når ting er godkjent av astma- og allergiforbundet, bruker coop änglamark (?) som alternativ, men får aldri den pumpeflaska til å fungere. Generelt fan av minst mulig produkter.

Neutral babyolje (er det ikke den som er mest vanlig? ) tørket ut huden til mini og meg når vi badet. Byttet til anglamark og nå har vi veldig fin hud igjen
Tror kanskje natusan er den som er mest vanlig, jeg får bare tak i neutral på meny.

Bruker babyolje fra Natusan og silulen sinksalve. Silulen fordi den vet jeg ikke svir - Natusan sin svir noe inni h!

Min mor er farmasøyt på apotek, og fraråder å bruke Natusan på småbarn/babyer. Ikke gode nok produkter for småtroll, mener hun (selv om de helt sikkert er ok for mange).
Så jeg har valgt andre merker av den grunn

Min mor er farmasøyt på apotek, og fraråder å bruke Natusan på småbarn/babyer. Ikke gode nok produkter for småtroll, mener hun (selv om de helt sikkert er ok for mange).

Hvilke stelleprodukter har du valgt da?
Har du blitt anbefalt noen gode?
Jeg synes det er så mye forskjellig å velge mellom:-)

Jeg vil også gjerne høre hva du har valgt istedet :-)

Mest fra Mustela og noe fra weleda, samt Burt's bees ente jeg på.
Helt enig, er jo en jungel av produkter - men tenker at det "verste som kan skje" er at en må bytte produkt hvis mini reagerer på noe-vi gjør jo så godt vi kan :-)

Mest fra Mustela og noe fra weleda, samt Burt's bees ente jeg på.
Helt enig, er jo en jungel av produkter - men tenker at det "verste som kan skje" er at en må bytte produkt hvis mini reagerer på noe-vi gjør jo så godt vi kan :)

Ikke for å være sånn frøken pekefinger, men burts bees mener jeg at jeg har hørt er dårlig til babyer? Mye unødvendig dritt? Hørte det i 2015, så det kan jo ha endra seg.

Ikke for å være sånn frøken pekefinger, men burts bees mener jeg at jeg har hørt er dårlig til babyer? Mye unødvendig dritt? Hørte det i 2015, så det kan jo ha endra seg.

Aner ikke, men har kun kjøpt en badeolje derfra - Mustela ble hovedvalget mitt. tenker at slikt som blandes ut med vann er MYE mindre konsentrert enn det en smører rett på gullet :-)
Tror ikke vi blir så mye klokere uten å spørre på for eksempel et apotek :-)

Back
Topp