Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: annelis
ok, er det kun den?
enn den silhouette-maskina?
ok...kjedelig da... det er den jeg ønsker meg mest...[&o]
ORIGINAL: Taranitas øyenstener
ja, er det ikke typisk, men altså, det er jo manger her inne som tar bestilling på mosegummi alfaer og figurer så sånn sett er man redda[8D] (de er heller ikke så ille gale på pris)
ORIGINAL: Taranitas øyenstener
ja, er det ikke typisk, men altså, det er jo manger her inne som tar bestilling på mosegummi alfaer og figurer så sånn sett er man redda[8D] (de er heller ikke så ille gale på pris)
jada, jeg vet det, har kjøpt masse alfa fra nikki![:D] og er strålende fornøyd![:D][:D] men så satt jeg her å scrappa igår kveld da, å mangla bare 2 bokstaver i den fargen jeg ville bruke... da hadde det vært greit å hatt ei maskin og stansa ut med med en gang..[:D]
ORIGINAL: HaGu
ORIGINAL: GuttemammaX2
men har jeg rett med QK Squeeze eller?? tar den mosegummien??
Ja du har rett[:D] QK tar mosegummi!
åh, genialt! det har jo søsters'n! da mangler det bare å finne mosegummi noen steder! hvor kjøper dere det?[:D]
ORIGINAL: millamy
Bosskut sin Gazelle skjærer mosegummi og chipboard. Den er litt dyr og du får den på minnehjørnet i ski. Kjøpte den selv gjennom USA.. Er kjempe fornøyd. Den er raskere enn Silhouetten, den tar 12"*12" ark og den bråker nesten ikke, bare helt utrolig. Jeg kan kanskje hjelpe med å skaffe den til en OK pris fra USA, men da må du kanskje kjøpe litt ekstrautstyr. Send PM hvis du er intresert...
ORIGINAL: HaGu
ORIGINAL: GuttemammaX2
men har jeg rett med QK Squeeze eller?? tar den mosegummien??
Ja du har rett[:D] QK tar mosegummi!
åh, genialt! det har jo søsters'n! da mangler det bare å finne mosegummi noen steder! hvor kjøper dere det?[:D]
ORIGINAL: millamy
Bosskut sin Gazelle skjærer mosegummi og chipboard. Den er litt dyr og du får den på minnehjørnet i ski. Kjøpte den selv gjennom USA.. Er kjempe fornøyd. Den er raskere enn Silhouetten, den tar 12"*12" ark og den bråker nesten ikke, bare helt utrolig. Jeg kan kanskje hjelpe med å skaffe den til en OK pris fra USA, men da må du kanskje kjøpe litt ekstrautstyr. Send PM hvis du er intresert...
hva kjøpte du den for du?