hvilke maskiner tar mosegummi?

annelis

Forumet er livet
Det lurer jeg på... har lyst på ei maskin som jeg kan skrive ut bokstaver og diverse med, og elsker mosegummi, så det må den ta[:D]

Tips?[:D]

Nikki vet svaret på dette, lurer på om det er REV maskina til QK

ORIGINAL: annelis

ok, er det kun den?

enn den silhouette-maskina?

jeg har silhouette, og jeg mener at det tykkeste materialet den tar er bazill, så litt kipt, men men

ok...kjedelig da... det er den jeg ønsker meg mest...[&o]

ja, er det ikke typisk, men altså, det er jo manger her inne som tar bestilling på mosegummi alfaer og figurer så sånn sett er man redda[8D] (de er heller ikke så ille gale på pris)

ORIGINAL: Taranitas øyenstener

ja, er det ikke typisk, men altså, det er jo manger her inne som tar bestilling på mosegummi alfaer og figurer så sånn sett er man redda[8D] (de er heller ikke så ille gale på pris)

jada, jeg vet det, har kjøpt masse alfa fra nikki![:D] og er strålende fornøyd![:D][:D] men så satt jeg her å scrappa igår kveld da, å mangla bare 2 bokstaver i den fargen jeg ville bruke... da hadde det vært greit å hatt ei maskin og stansa ut med med en gang..[:D]

ORIGINAL: Taranitas øyenstener

jada, jeg vet det, har kjøpt masse alfa fra nikki![:D] og er strålende fornøyd![:D][:D] men så satt jeg her å scrappa igår kveld da, å mangla bare 2 bokstaver i den fargen jeg ville bruke... da hadde det vært greit å hatt ei maskin og stansa ut med med en gang..[:D]

ja, kjenner meg veldig igjen i den der

cuttlebug tar mosegummi,,[:)]

ORIGINAL: GuttemammaX2

men har jeg rett med QK Squeeze eller?? tar den mosegummien??

Ja du har rett[:D] QK tar mosegummi!

ORIGINAL: HaGu

åh, genialt! det har jo søsters'n! da mangler det bare å finne mosegummi noen steder! hvor kjøper dere det?[:D]

åh, genialt! det har jo søsters'n! da mangler det bare å finne mosegummi noen steder! hvor kjøper dere det?[:D]

Det lurer jeg på også...... Har bare funnet en nettbutikk hvor de har det, og der var det bare orange igjen...

Bosskut sin Gazelle skjærer mosegummi og chipboard. Den er litt dyr og du får den på minnehjørnet i ski. Kjøpte den selv gjennom USA.. Er kjempe fornøyd. Den er raskere enn Silhouetten, den tar 12"*12" ark og den bråker nesten ikke, bare helt utrolig. Jeg kan kanskje hjelpe med å skaffe den til en OK pris fra USA, men da må du kanskje kjøpe litt ekstrautstyr. Send PM hvis du er intresert...

ORIGINAL: millamy

Bosskut sin Gazelle skjærer mosegummi og chipboard. Den er litt dyr og du får den på minnehjørnet i ski. Kjøpte den selv gjennom USA.. Er kjempe fornøyd. Den er raskere enn Silhouetten, den tar 12"*12" ark og den bråker nesten ikke, bare helt utrolig. Jeg kan kanskje hjelpe med å skaffe den til en OK pris fra USA, men da må du kanskje kjøpe litt ekstrautstyr. Send PM hvis du er intresert...

hva kjøpte du den for du?

Panduro har mosegummi[:)]

ORIGINAL: millamy

hva kjøpte du den for du?

på minne hjørnet koster den 5000,-, totalt med frakt og toll kom min på ca 3700 fra USA, men jeg tror vi kan klare det noe billigere for maskinen, men det kan tenkes du vil kjøpe litt ekstra knivholdere og blader i samme slengen, jeg skal det snart og har funnet en lenke der jeg tror jeg får handlet billigere, men jeg må sjekke det litt ut først, hvis du er intresert. Problemet er at man må handle for et minstebeløp, men hvis du ønsker maskin og jeg en del ekstra blader kommer vi raskt opp i det beløpet det er snakk om og da kan vi dele frakta til norge og så får vi finne ut hvordan vi gjør det med frakta innenlands.
Må bare si at dette er helt klart en maskin i en klasse for seg. Jeg har hatt silhouetten og jeg har revolution som jeg vurderer å selge. fordi jeg er så topp fornøyd med Gazellen...

Jeg har revolution maskina, den tar mosegummi. [;)] Kjøpte meg et "ark" med kork også, kjempestilig å lage bokstaver av det også[;)] Og så var den ferdig med lim bak. Har også laget masse blomser og figurer med mosegummi[:)]

Husk bare at du får kun de figurene som det finnes dies til. Alfabeter og figurer er relstivt dyre. Med en masin du kan koble til PC kan du selv velge størrelse og du får brukt alle trutype fonter du har på maskinen. Så i lengden er en digital maskin billigere.

Back
Topp